لنوو Legion R25i-30 که به تازگی عرضه شده است، یک مانیتور متمرکز بر بازی در سری Legion است. دستگاهی دارای پنل IPS با نرخ نوسازی بالا و پوشش گسترده رنگ که نه تنها برای بازی، بلکه برای گردش کار خلاقانه نیز مناسب است.

مانیتور گیمینگ لنوو R25i-30 یک صفحه نمایش 24.5 اینچی با رزولوشن Full HD و نرخ نوسازی 165 هرتز است که می تواند برای گیم پلی روان تر، تا 180 هرتز اورکلاک شود. زمان پاسخگویی 0.5 میلی‌ثانیه MPRT آن، حداقل تاری حرکت را در طول جلسات بازی سریع تضمین می‌کند. این مانیتور دارای دقت رنگ عالی با پوشش 99درصد sRGB و 90درصد پوشش رنگ DCI-P3 است. لنوو R25i-30 از 16.7 میلیون رنگ با عمق رنگ 8 بیت پشتیبانی می کند و دارای یک پوشش ضد تابش برای کاهش انعکاس و تابش خیره کننده بر روی صفحه نمایش است.

با گواهی DisplayHDR 400، مانیتور کنتراست بهبود یافته و محدوده دینامیکی را ارائه می دهد. گیمرها از پشتیبانی AMD FreeSync Premium، کاهش پارگی و لگ صفحه هنگام استفاده با کارت‌های گرافیکی سازگار، قدردانی خواهند کرد. برای صدا، بلندگوهای دوگانه یکپارچه 3واتی خروجی صدای مناسبی را بدون نیاز به بلندگوهای خارجی ارائه می دهند. برای اطمینان از راحتی چشم، مانیتور دارای فناوری نور آبی کم طبیعی است که انتشار نور آبی را در طول استفاده طولانی مدت کاهش می دهد.

حداکثر روشنایی مانیتور به 400 نیت می رسد و روشنایی معمولی 350 نیت است. نسبت کنتراست 1000:1 و نسبت کنتراست پویا 3M:1 است. مانیتور با زوایای دید گسترده 178 درجه به صورت افقی و عمودی، تصاویر واضح را از موقعیت های مختلف تضمین می کند. توان مصرفی آن 18.5 وات معمولی و حداکثر 28 وات است. ولتاژ مورد نیاز مانیتور 100 تا 240 ولت متناوب (50-60 هرتز) است که آن را برای سیستم های قدرت مختلف مناسب می کند.

این برند هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن مانیتور را فاش نکرده است، با این حال، ما انتظار داریم که آنها به زودی اعلام شوند. لنوو یکی از برندهای بزرگ صنعت لپ تاپ و سیستم‌های رایانه ای بوده که توانسته جایگاه خود را در صنعت جهان نسبت به رقبا حفظ کند. این برند چینی هر سال محصولات جدیدی ارائه می دهد که شامل گیمینگ و تجاری می‌شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید