لنوو از چهارمین نسل کامپیوتر آل این وان سری ThinkCentre موسوم‌به M90a Pro Gen 4 رونمایی کرد. این محصول از نمایشگر ۲۷ اینچی با وضوح QHD (معادل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) بهره می‌برد که روشنایی آن حداکثر به ۳۵۰ نیت می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های صفحه‌ نمایش این کامپیوتر می‌توان به پوشش ۹۹ درصدی گستره‌ی رنگی sRGB اشاره کرد؛ این یعنی بازتولید رنگ‌ها با کیفیت و دقت بالا انجام می‌شود.

قلب تپنده‌ی آل این وان Think Centre M90a Gen 4، پردازنده اینتل Core i9 vPro است و می‌توانید درکنار آن کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4050 را هم انتخاب کنید. اکوسیستم لنوو امکان جابه‌جایی یکپارچه بین دستگاه‌های سری ThinkPhone و گوشی‌ موتورولا را فراهم می‌کند و این یعنی می‌توان فایل‌ها را بین گوشی و کامپیوتر به‌اشتراک گذاشت و ازطرفی اعلان‌های موبایل را روی رایانه‌ی شخصی مشاهده کرد.

لنوو Think Centre M90a Gen 4 از وبکم RGB-IR بهره می‌برد که می‌تواند حضور انسان را تشخیص دهد. این دوربین همچنین هنگام حضور سایر افراد درکنار شما، محتوای صفحه‌ نمایش را محو می‌کند.

محافظ ThinkSheild نیز به سرپرستان شبکه اجازه می‌دهد امنیت داده‌ها را افزایش دهند و دسترسی سخت‌افزاری را تحت‌کنترل خود درآورند. آل این وان جدید لنوو همچنین استاندارد نظامی MIL-STD-12 را دارد و درنتیجه مقاومت بالایی در شرایط سخت خواهد داشت.