انتظار می رود سامسونگ در ژانویه 2025 از سری گلکسی اس 25 رونمایی کند. اگرچه هنوز تا رونمایی فاصله داریم، اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین گلکسی اس 25 اولترا فاش شده است.

افشاگر معروف پستی در Weibo منتشر کرد و ادعا کرد که Galaxy S25 Ultra همچنان از ترکیب دوربین چهارگانه استفاده می کند و شاهد ارتقاء دوربین فوق عریض و دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال سه برابری خواهد بود.

همانند گلکسی اس 24 اولترا، گلکسی اس 25 اولترا نیز دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم پنج برابری را حفظ خواهد کرد. با این تفاوت که دوربین اولترا واید و دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال سه برابر هر دو به سنسورهای 50 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

مقالات مرتبط

از زمان عرضه گلکسی اس 21 اولترا، سامسونگ به استفاده از دوربین تله فوتو با سنسور 10 مگاپیکسلی برای ارائه زوم اپتیکال سه برابری بسنده کرده است. دوربین تله فوتو با وضوح بالا امکان استفاده از فناوری گروه‌بندی پیکسل را فراهم می‌کند و کیفیت عکس‌های کلوزآپ و پرتره را در نور کم بهبود می‌بخشد.

استفاده از سنسور با وضوح بالا به زوم هیبریدی کمک می کند و کیفیت تصویر را سه تا پنج برابر بهبود می بخشد. دوربین تله فوتو با وضوح بالا عکاسی ماکرو با جزئیات چشمگیر را امکان پذیر می کند.

سری گوشی های اولترا سامسونگ همیشه در لیست بهترین گوشی های مناسب برای عکاسی قرار داشته اند و گلکسی اس 25 اولترا به همین منوال ادامه خواهد داد. باید منتظر ماند و دید که ارتقاء بخش دوربین چه تاثیری بر قیمت گوشی های سری گلکسی اس 25 خواهد داشت.