سامسونگ گوشی گلکسی S24 اولترا را با بهبودهای جزئی در دوربین راهی بازار کرده است اما شاید یکی از قابلیت‌های هیجان‌انگیز بهترین گوشی سامسونگ، گستره‌ی وسیع بزرگ‌نمایی هنگام عکس‌برداری باشد؛ قابلیتی که ظاهراً به‌خوبی کار نمی‌کند.

یکی از کاربران هندی با انتشار پستی در ایکس قابلیت زوم در گلکسی S24 اولترا را نمایش داده است که با لگ و حالتی نامنظم کار می‌کند و زوم کردن روی سوژه در سطوح ۱ تا ۵ برابری، روان انجام نمی‌شود.

برخی معتقدند مشکل یاد شده احتمالاً مربوط به فرایند جا‌به‌جایی بین دوربین‌ها باشد، اما کاربر هندی می‌گوید مدلی که سامسونگ در فروشگاهش به نمایش گذاشته بود چنین مشکلی نداشت.

هنگامی که کاربر گوشی خود را به یکی از نمایندگی‌های سامسونگ برد، ابتدا به او گفته شد که گوشی‌اش مشکلی ندارد اما با پیگیری بیشتر، سامسونگ اعلام کرد که برخی از نمونه‌های اولیه‌ی گلکسی S24 اولترا مشکل مربوط به دوربین دارند.

سامسونگ به کاربر هندی گفت گوشی معیوب را تعویض می‌کند، اما مشکلات مشابهی از سوی کاربران مختلف در کشورهای تایلند و اسپانیا نیز گزارش شده است.

ما در بررسی گلکسی S24 اولترا به شاترلگ پایین و جا‌به‌جایی نرم و روان بین دوربین‌ها اشاره کردیم و بهبود جزئی عملکرد دوربین نسبت به گلکسی S23 اولترا را جزو نقاط ضعف گوشی برشمردیم.

گلکسی S24 اولترا از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری بهره می‌برد.

قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی اس ۲۴ اولترا در کانفیگ پایه به ۱٬۲۹۹ دلار می‌رسد که ۱۰۰ دلار از قیمت گوشی گلکسی S23 اولترا بیشتر است.