رستوران خاتون در رزرو هتل استقلال تهران

یکی از رستوران های ایرانی معروف و اصیل هتل استقلال خاتون نام دارد. این رستوران زیبا غذاهای لذیذ و لذیذ را برای گردشگران آماده می کند. چشیدن طعم متفاوت غذاهای رستوران خاتون شما را بند می آورد. فضای سنتی و زیبای رستوران شما را به دهه های گذشته می برد و با خاطرات قدیمی غذا می خورید. دکوراسیون جذاب رستوران خاتون جلوه ای مرتب به رستوران بخشیده است.

مسافران برای صرف غذا در این هتل باید به لابی هتل مراجعه کنند. رستوران خاتون زیبایی چشم نوازی را به نمایش گذاشت. غرفه های چوبی، صندلی و طراحی فضاهای نوستالژیک، دیوارهای آجری و … کلیه تجهیزات پذیرایی بر اساس سبک سنتی طراحی شده است. رستوران گیله وا یکی دیگر از رستوران های جذاب هتل استقلال است. متاسفانه این هتل در حال حاضر از کار افتاده است و رستوران خاتون به عنوان جایگزین مورد استقبال قرار می گیرد.

بد نیست به جای فست فود، غذاهای سالم و ایرانی را انتخاب کنید و مسافران دوست دارند در رستوران خاتون غذا بخورند. وعده های غذایی مختلف در این رستوران باید از قبل رزرو شود. برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و کمبود جا می توانید از قبل میز مخصوص رزرو کنید. غذاهایی که برای گردشگران تهیه می شود عبارتند از:

1. کوفته تبریزی

2. انواع باربیکیو

3. خورش های مختلف

4. پنیر و بادمجان

5. دیزی سنگی

6. گال روی مو

7. برنج ایرانی

8. ترشی

9. ماست

10. دوغ محلی

قیمت رزرو هتل استقلال تهران بدون غذا

رزرو هتل استقلال تهران بدون غذا انجام می شود. امروزه به دلیل افزایش نرخ اجاره اتاق و سلیقه های مختلف، غذا از لیست رزرو هتل حذف شده است. این امکان انتخاب را به مسافر می دهد و از طرف دیگر گردشگران می توانند رستوران های خارج از هتل را در نظر بگیرند. دلایل رزرو هتل استقلال تهران بدون غذا را بررسی می کنیم:

  • برخی از مسافران منوهای از پیش تعیین شده هتل را دوست ندارند. بنابراین گردشگران با انصراف از رزرو هتل به رستوران های هتل می روند تا طبق میل و سلیقه شخصی خود غذا بخورند.
  • یکی دیگر از دلایلی که بر حذف غذا تأثیر می گذارد، هزینه رزرو است. هزینه رزرو اتاق با صبحانه در بهترین هتل های تهران مستلزم هزینه های زیادی است. هزینه غذا یکی از عوامل افزایش نرخ رزرو است. با حذف غذا قیمت مناسب تری به گردشگران ارائه می شود.