رزرو آنلاین هتل یکی از اقداماتی است که باید قبل از اقامت، انجام شود. در حال حاضر روش‌های بسیار سریع و آسانی برای این کار وجود دارد که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، امکان اقامت چندروزه شما را نیز فراهم می‌کند. اگر به عنوان مثال قصد اقامت در بهترین هتل های شیراز را دارید؛ با رزرو آنلاین، می‌توانید بسیار راحت و آسان و بدون نیاز به تلفن، از قیمت و ویژگی‌های هتل نیز مطلع شوید.

عدم مراجعه به هتل برای آشنایی با امکانات، لغو یا تغییر زمان رزرو، دیگر مزیت رزرو هتل به صورت آنلاین است؛ همچنین از این طریق می‌توانید قیمت هتل‌های مختلف را نیز با هم مقایسه کنید. این موضوع باعث می‌شود تا با توجه به نیازهای خود و بدون هیچ چالشی، هتل مورد نظر را انتخاب کنید. در ادامه با روند این موضوع در گذشته آشنا می‌شوید.

سرگذشت رزرو هتل در ایران؛ از گذشته تا امروز

در گذشته به ندرت افرادی بوده‌اند که برای استراحت خود، اقدام به رزرو اقامتگاه می‌کردند. در آن زمان این کار با مشکلات فراوانی همراه بود. عدم دسترسی به هتل و نبود مراکز نقل و انتقال وجه از جمله مشکلاتی بود که اقامت در هتل را با مشکل مواجه می‌کرد. بسیاری از مسافران مجبور بودند تا بدون هیچ برنامه‌ای راهی سفر شوند و پس از رسیدن به مقصد، تنها در صورت خالی بودن اتاق می‌توانستند آن را رزرو کنند.

در نهایت با پیشرفت تکنولوژی و به لطف اینترنت، امکان رزرو آنلاین هتل در صنعت گردشگری برای همگان فراهم شد. در حال حاضر از طریق ‌سایت‌ها و شرکت‌های مختلفی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، می‌توانید در کمتر از چند ثانیه هتل موردنظر خود را رزرو کنید. در ادامه شما را با چند مورد از این سایت‌ها آشنا خواهیم کرد.

تاریخچه رزرو هتل در سایت ایران هتل آنلاین

یکی از معتبرترین سایت‌هایی که می‌توانید هتل خود را رزرو کنید، سایت ایران هتل آنلاین است که با استفاده از افرادی ماهر و خبره، در زمینه انتخاب هتل بهره می‌برد. این شرکت از سال 1384 در منطقه کیش آغاز به کار کرد و تا اکنون قریب به 10 سال است که در صنعت گردشگری و هتلداری فعالیت می‌کند. ارائه تخفیفات ویژه در فصل بهار از جمله مزیت‌های شرکت ایران هتل به شمار می‌رود.

اگر از سایت ایران هتل برای رزرو اقدام کنید، خیلی راحت می‌توانید به هتل آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی نیز دسترسی داشته باشید. برای این کار بدون مراجعه به هتل و تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید نسبت به رزرو اقامتگاه خود اقدام کنید. لازم است بدانید که برای رزرو هر هتلی مانند هتل هما تهران، باید نام هتل و تاریخ ورود و خروج خود را در این سایت وارد کنید.

خبر خوبی که برای شما داریم این است که به تازگی وبسایت جدید ایران هتل آنلاین، با قابلیت‌های متفاوت خود، امکان جستجوی هتل‌ها بر مبنای آدرس آن‌ها را به شما می‌دهد؛ بنابراین مسافران می‌توانند از تعداد هتل‌های موجود در آن منطقه نیز آگاه شوند.

تاریخچه رزرو هتل در سایت علی بابا

یکی دیگر از سایت های معتبر در زمینه رزرو آنلاین، سایت علی بابا است. این سایت مفتخر به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از رسانه‌های دیجیتال و سازمان هواپیمایی کشور است. با استفاده از این سایت می‌توانید در مدت زمان کوتاهی، هتل مورد نظر خود را رزرو یا کنسل کنید و همزمان به تاریخ پروازهای داخلی و خارجی نیز دسترسی داشته باشید.

برای رزرو اقامتگاه مناسب در سایت علی بابا کافی است که ابتدا یکی حساب کاربری افتتاح کنید، سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید. نام هتل و تاریخ ورود و خروج خود را وارد کنید. صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن اطلاعات تمام هتل های یک شهر، تصاویر، خدمات، امکانات و آدرس آن‌ها موجود است.

تاریخچه رزرو هتل در سایت اقامت 24

یکی دیگر از باسابقه‌ترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل در ایران، سایت اقامت 24 است که اطلاعات جامع و کاربردی به کاربران خود ارائه می‌دهد. این سایت که در سال 1385 آغاز به کار کرده، تحت نظر میراث فرهنگی و گردشگری ایران فعالیت خود را ادامه داده است.

مزایای ویژه‌ای از سایت اقامت 24 برای کاربران در نظر گرفته شده که استقبال بیشتر مسافران را به همراه داشته است. با استفاده از این سایت، در کمترین زمان ممکن می‌توانید نسبت به رزرو آنلاین هتل اقدام کنید؛ همچنین به بسیاری از اطلاعات هتل‌ها، تصاویر و امکانات آن‌ها در سرتاسر ایران دسترسی راحتی خواهید داشت.

در نهایت خواهید توانست از مزایای تهیه بلیط هواپیما و تورهای داخلی هتل بهره ببرید. با استفاده از فیلتر جست‌وجو، قادر خواهید بود ارزان‌ترین هتل‌ها را رزرو کنید و از کاهش قیمت هتل‌ها نیز باخبر شوید.

تاریخچه رزرو هتل در سایت هتل یار

سایت هتل‌یار یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های رزرو آنلاین در ایران است که تحت‌نظر شرکت آرنیکا کیش در زمینه تجارت و نرم‌افزار، فعالیت می‌کند. این شرکت که در سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده، بسیاری از هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره تحت پوشش خود قرار داده است.

با رزرو آنلاین هتل در این سایت، از بسیاری از تخفیفات ویژه بهره‌مند می‌شوید. سایت هتل‌یار؛ علاوه بر قید نظر مسافران و کاربران بعد از اقامت، امکان خرید بلیط هواپیما و اطلاع از وضعیت آب‌وهوای هتل مقصد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با اپلیکیشن هتل‌یار، این امکان برای شما فراهم می‌شود که در هر زمان و مکانی، هتل مورد نظر خود را انتخاب، بررسی و رزرو کنید. این سایت، راهنمایی ایمن برای اقامت در هتلی مناسب است.

تاریخچه رزرو هتل در سایت اسنپ تریپ

از جمله سایت‌های رزرو آنلاین هتل که اظلاعات کاملی از هتل‌ها، طریقه رزرو اتاق به صورت آنلاین را در اختیار مسافران قرار می‌دهد، سایت اسنپ تریپ است. این شرکت با قراردادن فهرستی کامل از قیمت هتل‌ها، شما را در انتخاب بهترین هتل یاری می‌کند.

سایت اسنپ تریپ، اطلاعاتی از جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل را نیز در اخیار شما قرار می‌دهد تا بدون دغدغه، به تفریح و خوش‌گذرانی بپردازید. از جمله ویژگی‌های ممتاز شرکت، پشتیبانی و خدمات در طول ساعات شبانه روز و مشاهده هتل‌هایی است که شرکت به شما پیشنهاد می‌دهد.

اطلاعات کاملی از انواع اتاق‌های اقتصادی و واحدهای سنتی به شما ارائه می‌دهد تا انتخاب یکی از آن‌ها برای شما راحت‌تر باشد و از همه مهم‌تر، نسبت به نظرات کاربران بسیار حساس و دقیق عمل می‌کند.

تاریخچه رزرو هتل در سایت جااینجاس

یکی از پلتفرم‌های منتخب در زمینه رزرو آنلاین هتل، سایت جااینجاس است که در سال 1396 شروع به کار کرد. این شرکت به بسیاری از کاربران امکان رزرو آنلاین هتل را می هد. اگر قصد رزرو هر هتلی را دارید، باید نام هتل، تاریخ ورود و خروج خود را در سایت جااینجاس جست‌وجو کنید.

شرکت جااینجاس قابلیت‌های متنوعی دارد. در سایت مورد نظر، امکانات هتل، آدرس، تصاویر هتل و هر آنچه که برای رزرو آنلاین هتل لازم است را به صورت دقیق انجام می‌دهد؛ همچنین با یک جست‌وجوی ساده در سایت، به بسیاری از جاذبه‌های اطراف هتل نیز دسترسی خواهید داشت.

تاریخچه رزرو هتل در سایت علاء‌الدین

یکی دیگر از سایت‌های رزرو آنلاین هتل در ایران، سایت علاء‌الدین تراول است که فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده و در دفتر مرکزی تهران واقع شده است. این شرکت با مجوز از سازمان هواپیمایی کشور، خدمات بی‌نظیری در زمینه رزرو آنلاین هتل ارائه می‌دهد. رزرو انواع تورهای داخلی، هتل‌های داخلی، هتل‌های خارجی، رزرو انواع بلیط‌های داخلی و خارجی، ترانسفر فرودگاهی، خدماتی در زمینه اجاره خودرو و بیمه مسافرتی را نیز انجام می‌دهد.

در این سایت پروسه مربوط به رزرو به صورت صد در صد آنلاین انجام می‌شود. در این سایت علی‌رغم دیگر سایت‌های داخلی، نیاز به کد رزرو و یا کد پیگیری ندارید. همه عملیات به صورت کاملاً آنلاین انجام می‌شود.

تاریخچه رزرو هتل در سایت سفرمارکت

آخرین سایتی که رزرو آنلاین هتل را انجام می‌دهد، سایت سفرمارکت است که در آن می‌توانید لیستی بلند از هتل‌های ایران را مشاهده و بهترین آن را انتخاب کنید. برای انجام این کار کافیست به صفحه جستجوی هتل در سایت سفرمارکت رفته و با مشخص‌نمودن شهر مقصد، تاریخ ورود و خروج و تعداد اتاق را درج کنید.

در ادامه صفحه‌ای برای شما ظاهر می‌شود که هتل‌های ایران را بر اساس بازه قیمت، تقسیم‌بندی کرده است. با رزرو آنلاین هتل در سایت سفرمارکت به بسیاری از خدمات آن دسترسی خواهید داشت. تمام خدمات در این سایت به صورت یکجا، قابل خرید هستند. یکی از خدماتی که ارائه می‌دهد، رزرو انواع بلیط هواپیما است که در این سایت انجام می‌گیرد.

هر از گاهی در سایت، جشنواره‌های فروش برگزار می‌شود که می‌توانید از تخفیفات آن بهره‌مند شوید. رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی، رزرو انواع بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار در این سایت انجام می‌شود. اگر در حین انجام اقدامات مربوط به رزرو با مشکل مواجه شدید؛ نگران نباشید، سایت سفرمارکت مجهز به پشتیبانی خبره‌ای است که می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

لذت سفر به نقاط مختلف ایران، با رزرو آنلاین هتل در سایت‌های مختلف تجربه بی‌نظیری است. همه سایت‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، قابلیت‌های شایسته‌ای را به شما ارائه می‌دهند. در نهایت این شما هستید که با توجه به اهداف و بودجه خود از سفر، در یکی از این سایت‌ها رزرو هتل مورد نظر خود را انجام می‌دهید.