پس از گمانه زنی ها، موتورولا به طور رسمی تاریخ عرضه سری Razer 50 را اعلام کرد. حدود 11 روز با آن تاریخ فاصله داریم. این سری گوشی چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش تیترهای اندروید، موتورولای چین بالاخره تاریخ عرضه سری Razer 50 را اعلام کرد با توجه به اینکه این محصولات ابتدا در بازار چین عرضه خواهند شد، احتمالاً موتورولا زمان عرضه و عرضه جهانی آنها را اعلام خواهد کرد. مورد انتظارترین دستگاه های موتورولا Razr 50 و Razr 50 Ultra هستند.

موتورولا Razr 50 Ultra همچنین در پایگاه داده های FCC، TUV Rheinland و Dekra مشاهده شده است. این منابع نشان می دهد که این گوشی پرچمدار با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و حداقل در برخی بازارها با ترکیبی از سیم کارت نانو + eSIM عرضه می شود. همچنین انتظار می رود از شارژ 68 واتی استفاده کند.

همچنین تقریباً می دانیم که این گوشی چگونه خواهد بود. «ایوان بلس» یکی از منابع شناخته شده به تازگی طراحی این گوشی را فاش کرده است. این گوشی احتمالا دارای یک صفحه نمایش بزرگ در پنل پشتی با حاشیه های نازک است. دوربین هایی نیز در آن قرار خواهند گرفت.

گفته می شود که این دستگاه دارای یک نمایشگر ثانویه 4 اینچی به همراه نمایشگر اصلی 6.9 اینچی است. نمایشگر اصلی Razer 50 Ultra نرخ تازه سازی 165 هرتز را ارائه می دهد. همچنین نسل سوم تراشه اسنپدراگون 8s قدرت این گوشی را تامین می کند. به نظر می رسد این گوشی به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز باشد.

مشخصات Razer 50 Motorola

از سوی دیگر، شایعه شده است که موتورولا Razr 50 از چیپست MediaTek Dimension 7300X بهره می برد و با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض در پشت این گوشی پیش بینی می شود. همچنین یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در جلو وجود خواهد داشت.

Razer 50 معمولی دارای صفحه نمایش ثانویه 3.63 اینچی و صفحه نمایش اصلی 6.9 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. در نهایت، باتری 4200 میلی آمپر ساعتی برای موتورولا ریزر 50 محتمل است.