ابزارهای هوش مصنوعی هستند اینجا می‌مانیم، به ما کمک می‌کند در وب جستجو کنیم یا تصمیم بگیریم چه بپوشیم، جلوه‌های بصری در فیلم‌ها را بهبود ببخشیم، شغل‌های بهتری پیدا کنیم و موارد دیگر. البته با گذشت زمان، این ابزارها هوشمندتر می شوند و ویژگی های بیشتری را شامل می شوند – مانند امکان جستجوی تصاویر در وب.

این یک ویژگی است که به تازگی به رقیب ChatGPT Google Bard اضافه شده است. می‌توانید مستقیماً عکس‌ها را درخواست کنید، همانطور که ممکن است قبلاً با جستجوی استاندارد وب Google انجام می‌دهید، و همچنین می‌توانید عکس‌هایی مطابق با متن خود دریافت کنید.

گوگل در گزارش به‌روزرسانی خود می‌گوید که تصاویر می‌توانند «مفاهیم را زنده کنند، توصیه‌ها را قانع‌کننده‌تر کنند و هنگامی که اطلاعات بصری می‌خواهید پاسخ‌ها را بهبود ببخشند». به عبارت دیگر، می‌تواند کمی بیشتر به متنی که بارد ایجاد می‌کند، بیافزاید، چه در توضیح مفاهیم علمی باشد و چه توصیه رستوران‌ها.

در زمان نوشتن، ایجاد تصاویر کاری نیست که ChatGPT بتواند انجام دهد – ربات OpenAI کاملاً مبتنی بر متن است، اگرچه می تواند متن را در قالب های مختلف از جمله جداول نمایش دهد.

تصاویر در پاسخ ها ظاهر می شوند

حداقل در حال حاضر، هیچ کلیدی برای روشن یا خاموش کردن تصاویر در نتایج معمولی که بارد هنگام پرسیدن سوالی از آن می‌آورد وجود ندارد: اگر ربات فکر می‌کند که آنها مفید هستند، فقط تصاویر را شامل می‌شود.

برخی از جستجوهایی که انجام داده‌ایم و به عکس‌های پیوست رسیده‌ایم، برای توصیه‌های نوار، توضیح نحوه عملکرد توهم‌های نوری و پرسیدن در مورد اولین هواپیمای کارآمد است.

برخی از نتایج Bard اکنون با تصاویر همراه هستند.

گوگل از طریق دیوید نیلد

هنگامی که ما توضیحی درباره چیستی DNA یا خلاصه‌ای از نبرد هستینگز خواستیم، خروجی بارد شامل تصاویر نمی‌شد. با این حال، شما می توانید به طور خاص تصویر یا عکس مناسب را در درخواست خود بخواهید و Google Bard همیشه متعهد خواهد بود.