قلاب بازاری آنلاین برای کالاهای نو و دست‌دوم است که امکان مقایسه دقیق‌تر و آسان‌تر قیمت‌ها را به کاربران می‌دهد. قلاب را مجموعه وب وان، شرکتی با بیش از یک دهه سابقه در طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی، طراحی و اجرا کرده است. این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا کالاهای مدنظر خود را از بین طیف گسترده‌ای از فروشندگان انتخاب و قیمت‌ها را از فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنند. همچنین، قلاب به کاربران امکان می‌دهد تا دیدگاه‌های دیگر کاربران درباره کالاهای مختلف را بخوانند و از این طریق آگاهانه‌تر خرید کنند.

قلاب برای فروشندگان نیز مزایای زیادی دارد. برای مثال، به آنان امکان می‌دهد تا کالاهایشان را به مخاطبی گسترده‌تر عرضه کنند و از این طریق فروش خود را افزایش دهند. همچنین، قلاب به فروشندگان کمک می‌کند تا قیمت‌هایشان را با سایر فروشندگان مقایسه و از این طریق از قیمت‌گذاری بیش‌از‌حد جلوگیری کنند.

قلاب بازار آنلاین نوآورانه و پیشرفته‌ای است که به کاربران و فروشندگان کمک می‌کند تا خرید و فروش بهتری را تجربه کنند.

مزایای قلاب برای خریداران

  • مقایسه دقیق‌تر و آسان‌تر قیمت‌ها
  • دسترسی به طیف گسترده‌ای از کالاهای نو و دست‌دوم
  • خواندن دیدگاه‌های دیگر کاربران درباره کالاهای مختلف
  • خرید آگاهانه‌تر

مزایای قلاب برای فروشندگان

  • عرضه کالاهای خود به مخاطب گسترده‌تر
  • مقایسه قیمت‌های خود با سایر فروشندگان
  • جلوگیری از قیمت‌گذاری بیش‌از‌حد

اگر به‌دنبال بازار آنلاین نوآورانه و پیشرفته‌ای برای خرید و فروش کالا هستید، قلاب گزینه مناسبی برای شما است.

قلاب از چه روش‌هایی برای افزایش فروش استفاده می‌کند؟

نمایش محصولات و فروشندگان در رتبه‌های اول گوگل

قلاب با استفاده از تکنیک‌های سئو به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا محصولات خود را در صدر نتایج گوگل مشاهده کنند. سایت قلاب به‌صورت مستمر در حال بهبود سئو است و روزانه کاربران زیادی به این سایت مراجعه می‌کنند.

تدوین و اجرای کمپین‌های ویژه برای دسته شغلی مختلف

قلاب به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند ایجاد کنند. این شامل استفاده از انواع مختلفی از تبلیغات، مانند تبلیغات بنری و تبلیغات شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات نمایشی است. با هدف قرار‌دادن تبلیغات به مخاطبان مناسب، کسب‌و‌کارها می‌توانند احتمال کلیک روی تبلیغات و درنتیجه، بازدید از وب‌سایت خود را افزایش دهند.

اندازه‌گیری نتایج کمپین‌ها

قلاب به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا نتایج کمپین‌های خود را اندازه‌گیری کنند. این شامل استفاده از ابزارهای تجزیه‌و‌تحلیل برای پیگیری ترافیک وب‌سایت و کلیک روی تبلیغات و فروش می‌شود. با اندازه‌گیری نتایج کمپین‌ها، کسب‌و‌کارها می‌توانند درباره نحوه بهبود کمپین‌های خود آگاهانه‌تر تصمیم‌گیری کنند.

قلاب پلتفرم بازاریابی دیجیتال قدرتمندی است که می‌تواند به کسب‌و‌کارها در افزایش بازدید و فروش خود کمک کند. با استفاده از مجموعه‌ای از ابزارها و خدمات، قلاب می‌تواند به کسب‌‌وکارها کمک کند تا وب‌سایت خود را برای موتورهای جست‌وجو بهینه و کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند راه‌اندازی کنند و نتایج کمپین‌های خود را بسنجند.

قلاب چه مشکلاتی را حل می‌کند؟

قلاب بازار آنلاین جدیدی است که سعی می‌کند مشکلات سایر بازارهای آنلاین موجود را برطرف کند. درادامه، به برخی از مشکلاتی اشاره کرده‌ایم که قلاب سعی می‌کند آن‌ها را حل کند.

مشکلات سمت کاربران

  • مشخص‌نبودن برخی مشخصات کالا در دسته‌هایی که تنوع زیادی دارند (مانند گوشی موبایل): قلاب برای تمام مدل‌های گوشی و تنوع آن‌ها فقط یک صفحه را بررسی می‌کند و قیمت تمام مدل‌ها را در همان صفحه می‌تواند مشاهده و مقایسه کند.
  • نبود شفافیت قیمت: قلاب توجه ویژه‌ای به این موضوع می‌کند؛ بدین‌ترتیب که در‌صورت گزارش خریداران مبنی‌بر نبود شفافیت فروشنده و تکرار آن، حساب کاربری فروشنده مسدود و در فهرست سیاه قرار داده می‌شود.
  • وجود چندین نمونه از یک محصول و فقدان تجمیع فروشندگان: در قلاب تمامی فروشندگان در جدول قیمت یک کالا تجمیع می‌شوند و از بروز چنین مواردی جلوگیری می‌شود.
  • اولویت نمایش برخی فروشندگان در جدول قیمت برخلاف شایستگی یا قیمت: در قلاب اولویت اول برای نمایش فروشنده در صدر فهرست، قیمت ارزان‌تر است تا فروشندگان برای اعلام قیمت ارزان‌تر وارد رقابت شوند.

مشکلات سمت فروشندگان

  • زمان‌بر‌بودن روند قیمت‌گذاری: در قلاب فقط در چند دقیقه می‌توان مراحل ثبت‌نام را طبق راهنمای سیستم تکمیل کرد.
  • فراهم‌نبودن امکان فعالیت فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای در اکثر بازارهای آنلاین موجود: در قلاب فروشگاه‌های بزرگ می‌توانند شعب مختلف خود را ثبت کنند و شهرهایی که امکان قبول سفارش را دارند، نیز تعیین کنند.
  • پیچیدگی قوانین و جرایم سنگین: در قلاب جرایم به‌صورت کسر امتیاز و در‌نهایت مسدودی حساب کاربری فروشنده است. همچنین، سعی شده است تا محدودیت‌ها حذف شوند یا حداقلی باشند.

قلاب امیدوار است که با حل این مشکلات، تجربه بهتری برای خریداران و فروشندگان به‌ارمغان بیاورد. قلاب پلتفرم قدرتمندی است که به شما امکان می‌دهد تا وب‌سایت‌های خود را با سایر برنامه‌ها و خدمات به‌راحتی متصل کنید. قلاب از طیف گسترده‌ای از وب‌سایت‌ها پشتیبانی می‌کند؛ ازجمله سایت‌سازهای پرکاربرد مانند وب وان و وردپرس. همچنین، شما می‌توانید از قلاب برای اتصال به سایت‌هایی استفاده کنید که به‌صورت سفارشی طراحی شده‌اند.

به‌سادگی وب‌سایت خود را به قلاب متصل کنید

برای اتصال وب‌سایت خود به قلاب، تنها به چند کلیک نیاز دارید. اگر از سایت‌سازی پرکاربرد استفاده می‌کنید، ازطریق رابط کاربری قلاب می‌توانید وب‌سایت خود را به پلتفرم متصل کنید. اگر از سایتی سفارشی استفاده می‌کنید، از‌طریق API قلاب می‌توانید وب‌سایت خود را به پلتفرم متصل کنید.

پس از اتصال وب‌سایت خود به قلاب، می‌توانید از آن برای انجام طیف گسترده‌ای از کارهای مختلف استفاده کنید. به‌عنوان مثال، از قلاب برای ارسال ایمیل و ایجاد گزارش‌ها و حتی ایجاد ربات‌ها می‌توانید استفاده کنید. قلاب ابزار قدرتمندی است که می‌تواند به شما کمک کند تا وب‌سایت خود را کارآمدتر و مؤثرتر کنید.

  • سایت‌های ساخته‌شده با وب وان
  • سایت‌های ساخته‌شده با وردپرس
  • سایت‌های ساخته‌شده با جوملا
  • سایت‌های ساخته‌شده با دروپال

اگر سایت سفارشی دارید، از طریق API قلاب می‌توانید وب‌سایت خود را به پلتفرم متصل کنید.