ایسوس در جریان کامپیوتکس 2024 یک هدست گیمینگ جدید و جذاب معرفی کرد که این مدل با نام Asus ROG Delta II شناخته می شود.

ایسوس از خط جدید تجهیزات جانبی خود در Computex 2024 رونمایی کرد، از جمله ROG Azoth Extreme و ROG Harpe Ace Extreme، هدست ROG Delta II، صندلی بازی ROG Destrier Core و غیره. این خبر به مشخصات هدست ROG Delta II می پردازد. این هدست پر از ویژگی ها دارای عمر باتری باورنکردنی، طراحی راحت و موارد دیگر برای بهبود تجربه بازی کاربر است.

ROG Delta II دارای دو گوش کاپ برای استفاده راحت در طول جلسات طولانی بازی است. این دستگاه مجهز به درایورهایی با پوشش تیتانیوم 50 میلی متری برای صدای واضح و پخش دقیق موسیقی است. این هدست را می توان با سه حالت اتصال متصل کرد که به شما امکان می دهد از طریق بلوتوث 2.4 گیگاهرتز و اتصال سیمی 3.5 میلی متری برای سازگاری گسترده با رایانه ها، کنسول ها و دستگاه های تلفن همراه متصل شوید.

این دستگاه دارای یک میکروفون 10 میلی متری فوق عریض است که محدوده وسیع تری از محدوده فرکانس را پوشش می دهد تا صدایی دقیق و واضح را حتی در هنگام ارتباطات شدید درون بازی تضمین کند. برای انعطاف‌پذیری بیشتر، می‌توانید به طور همزمان از دو دستگاه بلوتوث متصل 2.4 گیگاهرتزی به صدا گوش دهید.

می تواند تا 110 ساعت در حالت 2.4 گیگاهرتز کار کند و با شارژ سریع 15 دقیقه ای تا 11 ساعت قابل استفاده است. ایسوس چندین محصول را در COMPUTEX 2024 معرفی کرد، مانند ROG Rapture GT-BE19000 Tri-Band WiFi 7 Gaming Router، لپ تاپ های بازی نوآورانه و پیشرفته و غیره.

در مورد در دسترس بودن آن، تایید شده است که در ابتدای سه ماهه سوم سال 2024 در دسترس خواهد بود.

Asus ROG Delta II وارد شد

خبر دیگر، ایسوس هر ساله نسل جدیدی از گوشی های هوشمند را معرفی می کند که برخی از آن ها مدل های بازی هستند و ویژگی های قابل توجهی ارائه می دهند.

طبق گزارشی از Android Headlines، سری ROG 9 از دو مدل ROG 9 و ROG 9 Pro تشکیل خواهد شد و ممکن است در سه ماهه اول سال 2025 وارد بازار شوند. البته مشخص نیست که شماره فوق نشان دهنده کدام مدل است. . مانند اکثر پرچمداران 2024، این گوشی همچنین دارای چیپست نسل چهارم اسنپدراگون 8 خواهد بود که اواخر امسال عرضه خواهد شد.

Snapdragon 8 Gen 4 قبلاً با فرکانس 4.00 گیگاهرتز دیده شده بود. بر اساس اطلاعات فاش شده از ایستگاه گفتگوی دیجیتال Weibo، نمونه اولیه SM8750 با فرکانس 4.2 گیگاهرتز و در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب 3K و 10K را کسب کرد. به گفته وی اکنون دایمنسیتی 9400 تحت فشار است.

امتیاز بالاتر از Apple A17 Pro است. چیزی که مایه تعجب بود این بود که نسل چهارم نمونه اولیه اسنپدراگون 8 در تست تک هسته ای بهتر از A17 Pro عمل کرد. در مورد ریگ بازی ایسوس، احتمالاً روی عملکرد تمرکز خواهد کرد و از یک سیستم خنک کننده حتی بهتر برای کار در جلسات بازی طولانی تر استفاده می کند.

علاوه بر جدیدترین چیپست، انتظار می رود سری ROG 9 نیز دکمه های ماشه را برای تجربه بهتر بازی حفظ کند. در حالی که ما در حال حاضر چیز زیادی در مورد سری ROG 9 نمی دانیم، در اینجا مشخصات مدل قبلی را به شما ارائه می دهیم.

در اخبار مرتبط، ROG Phone 8 و 8 Pro به ترتیب دارای نورپردازی آرم RGB و ماتریس Mini-LED قابل برنامه ریزی هستند. در جلو یک پنل AMOLED 165 هرتزی FHD+ LTPO وجود دارد که تا 2500 نیت روشنایی ارائه می دهد. مدل پایه دارای گزینه های رم 12 یا 16 گیگابایتی است، در حالی که مدل پرو دارای رم 16 یا 24 گیگابایتی است. این حافظه با 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 برای مدل پایه و 512 گیگابایت/1 ترابایت برای مدل پرو ارائه می شود.

منبع

به این پست امتیاز دهید