هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل ماه گذشته معرفی شد. با وجود ویژگی های چشمگیری که این دستگاه در اختیار کاربران قرار می دهد، قیمت آن نجومی است 3500 دلار این ممکن است تا حدودی شانس موفقیت آن را در بازار کاهش دهد، اگرچه این هدفون به طور خاص برای کاربران حرفه ای طراحی شده است. اکنون یک شرکت نسخه سفارشی سازی شده هدفون اپل را معرفی کرده است که قیمت آن به فروش می رسد 39900 دلار خوب!

Caviar که بیشتر به خاطر آیفون‌های الماس‌کاری‌شده و سایر محصولات عجیب‌وغریب خود شناخته می‌شود، این نسخه اصلاح‌شده از هدفون اپل را ایجاد کرده است. به جای طرح نقره ای اپل، در این نسخه از بیش از 1.5 کیلوگرم طلای 18 عیار و چرم سیاه Connolly استفاده شده است که برای دادگاه سلطنتی بریتانیا و رولز رویس عرضه شده است.

تغییرات در هدفون ویژن پرو با روکش طلا

اگرچه نگرانی هایی در مورد وزن و سنگینی هدفون های اپل وجود داشت، اما ظاهرا این شرکت تصمیم گرفت از یک هدبند اضافی برای کاهش وزن دستگاه خود استفاده کند.

در مجموع 24 دستگاه از نسخه Caviar ویژن پرو اپل ساخته خواهد شد که قیمت هر کدام 39900 دلار است.این دستگاه می تواند تقریبا 274 واحد ویژن پرو را با چنان قیمت سرسام آوری خریداری کند که اگر این دو را با هم مقایسه کنید هدست اپل تقریباً مقرون به صرفه است!

همچنین لازم به ذکر است که طراحی Caviar یکی از جنبه های مهم Vision Pro را حذف می کند: EyeSight، قابلیتی که به کاربر اجازه می دهد هنگام استفاده از هدست، چشمان کاربر قابل مشاهده باشد. نسخه Caviar دارای پنل شیشه ای جلویی است که با طلای 18 عیار پوشانده شده است، بنابراین کاربر فضای روبروی خود را نمی بیند. البته مانند تصویر بالا می توان این سپر طلایی را طوری بلند کرد که چشم کاربر نمایان شود!

در نهایت، نسخه طلایی هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو Caviar تا پاییز 2024 در دسترس نخواهد بود.