اپل همیشه تبلیغات نمادینی برای محصولاتش منتشر می‌کند و به‌عنوان مثال آگهی مربوط به اولین نسل گوشی آیفون واقعاً جذاب بود. اکنون نوبت به ویژن پرو، اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت رسیده است.

با انتشار آگهی ویدیویی جدید ویژن پرو در یوتیوب، اکنون می‌دانیم از هر زمان دیگری به عرضه‌ی این محصول به بازار نزدیک‌تر شده‌ایم؛ دستگاهی که هنوز نیامده توجهات زیادی به‌خود جلب کرده و حتی متا به‌عنوان بزرگ‌ترین رقیب شرکت کوپرتینویی از این بابت خوشحال است.

اولین تبلیغ ویژن پرو با بازی Supertramp’s Dreamer در پس‌زمینه آغاز می‌شود و سپس کاربر این هدست را روی سر خود قرار می‌دهد. او با استفاده از حرکات چشم‌، ابزارها و اپلیکیشن‌های مختلف مثل Keynote و Messages را انتخاب می‌کند. در این ویدیو مردی را می‌بینیم که با یک کاسه پاپ کورن روی کاناپه‌اش نشسته و فیلمی را روی صفحه‌ای مجازی با ابعاد بسیار بزرگ تماشا می‌کند و فقط با یک حرکت ساده ابعاد آن را افزایش می‌دهد.

در مرحله‌ی بعد زنی را می‌بینیم که چمندانش را برای سفر بسته و ازطریق فیس‌تایم با کاربر دیگری که ویژن پرو دارد، صحبت می‌کند و حرکت دست و صورت هر دو آن‌ها به‌طور لحظه‌ای برای طرف مقابل قابل دیدن است.

ویدیو اپل همچنین شخص دیگری را نشان می‌دهد که درحال تماشای عکس پانوراما است و در آن غوطه‌ور می‌شود.

آگهی ویدیویی ۶۰ ثانیه‌ای ویژن پرو همچنین نشان می‌دهد حتی هنگام استفاده از هدست همچنان می‌توان با اطرافیان ارتباط داشت. شعار ویدیو Hello Vision Pro است و باید دید آیا این محصول می‌تواند به موفقیت بزرگ دیگری برای اپل تبدیل شود یا خیر.

قیمت هدست واقعیت مجازی اپل ۳٬۵۰۰ دلار است که همین عامل می‌تواند مهم‌ترین دلیل انصراف بسیاری از کاربران برای خرید این محصول باشد؛ زیرا درحال‌حاضر قیمت هدست واقعیت مجازی رقبا ازجمله کوئست پرو ۱٬۲۰۰ دلار و کوئست ۳ حدود ۵۵۰ دلار است.