شرکت بریتانیایی Marshall هدفون In-ear بی سیم Major V و هدفون Minor IV کاملا بی سیم را معرفی کرده است. ویژگی اصلی Major V عمر باتری قابل توجه 100 ساعته آن است که رقبایی مانند هدفون محبوب سونی WH-1000XM5 با عمر باتری 40 ساعت را کاملاً از بین می برد.

مارشال

اگرچه ماژور وی و عضو قبلی این سری (Major IV) از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند، اما مارشال کیفیت صدای این مدل را بهبود بخشیده و اعوجاج آن را کاهش داده است.

مارشال

به لطف اضافه شدن شارژ بی سیم، باتری غول پیکر Major V تنها با قرار دادن گوشی مناسب روی شارژرهای مبتنی بر Qi شارژ می شود.

Major V از فناوری Bluetooth LE برای بهبود کیفیت صدا و ثبات اتصال استفاده می کند. دکمه M روی بدنه هدفون را می توان برای دسترسی سریع به ویژگی هایی مانند Spotify Tap و تغییر EQ و دستیارهای صوتی از طریق برنامه بلوتوث مارشال سفارشی کرد.

مارشال

ایرپاد کاملا بی سیم Minor IV که با طراحی نیمه باز خود یکی از جانشینان واقعی ایرپادهای اپل محسوب می شود، از این ایرپاد عقب نمانده است. عمر باتری این ایرپادها از جمله کیس شارژ به بیش از 30 ساعت رسیده است. به گفته سازنده، نوک ها به گونه ای طراحی شده اند که بهتر در گوش قرار گیرند.

Minor IV از بلوتوث LE با اتصال چند نقطه ای برای جابجایی بیدرنگ بین دو دستگاه متصل پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این گوش گیرها ضد آب هستند. اما کلاس IP استاندارد آن هنوز مشخص نشده است.

قیمت هدفون Marshall Major V نسبت به نسل قبل تغییری نکرده است و برای خرید آن باید 149 دلار بپردازید. هدفون Minor IV کاملا بی سیم با قیمت 129 دلار در دسترس است.