اوپو در حال آماده شدن برای عرضه سری Reno 10 در 10 جولای است. این برند علاوه بر گوشی های هوشمند، هدفون Enco Air 3 Pro را نیز در این تاریخ عرضه خواهد کرد. در اوایل این هفته، Enco Air 3 Pro پیش‌نمایش شد و طراحی آن فاش شد. این هدست اکنون در وب سایت گواهی بلوتوث SIG مشاهده شده است.

این گواهی تایید می کند که Enco Air 3 Pro با شماره مدل ETE51 شناسایی شده و دارای اتصال بلوتوث 5.3 است. شایان ذکر است که این شماره مدل با مدل مرتبط با هدفون Enco Free 3 مطابقت دارد و تأیید بیشتری را ارائه می دهد که این دو محصول واقعاً یکسان هستند.

مشخصات شایعات حاکی از آن است که هدفون Enco Air 3 Pro آینده دارای درایورهای 12.4 میلی متری، دارای الیاف بامبو و ارائه صدای باکیفیت خواهد بود. انتظار می رود این هدفون از فناوری بلوتوث 5.3 استفاده کند و اتصال روان و قابل اعتمادی را ارائه دهد. همچنین احتمالاً از چندین کدک صوتی مانند LDAC، LC3، AAC و SBC پشتیبانی می کند.

Enco Air 3 Pro می‌تواند قابلیت‌های صوتی فضایی برای بهبود تجربه شنیداری داشته باشد. انتظار می رود این هدفون تا 49 دسی بل حذف نویز فعال (ANC) ارائه دهد که به طور موثر نویز خارجی را کاهش می دهد. علاوه بر این، یک حالت تأخیر کم تقریباً 47 میلی‌ثانیه برای اطمینان از عملکرد بهینه بازی پیش‌بینی می‌شود.

ما انتظار داریم که Enco Air 3 Pro دارای کنترل های لمسی مناسبی باشد و به کاربران اجازه دهد تا به راحتی و به طور مستقیم از هدفون استفاده کنند. این هدفون همچنین می تواند به چندین دستگاه متصل شود و امکان جابجایی یکپارچه بین دستگاه ها را فراهم کند.

با استاندارد IP55 مورد انتظار، Enco Air 3 Pro می تواند تا 7 ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ کامل ارائه دهد. گفته می‌شود کیس شارژ گنجانده شده، کل زمان استفاده را تا 30 ساعت افزایش می‌دهد و کارکرد طولانی‌مدت را تضمین می‌کند. خبر دیگر، تقویم جولای پر از گوشی های هوشمند و گجت های جدید است. Oppo با فهرست کامل سری Reno 10 در وب سایت هندی خود، انتظارات را تقویت کرده است که نشان دهنده عرضه قریب الوقوع آن است. علاوه بر این، یک تیزر هندی آمازون نشان می دهد که هدفون Oppo Enco Air 3 Pro TWS در تاریخ 10 جولای عرضه خواهد شد.

بر اساس این تیزر، Oppo Enco Air 3 Pro که در راه است بسیار شبیه به Oppo Enco Free 3 است که قبلا در چین عرضه شده بود. علاوه بر این، کاربر توییتر Shishir مشخصات احتمالی مطابق با Enco Free 3 را به اشتراک گذاشته است. به نظر می رسد Oppo ممکن است Enco Buds Free 3 را به عنوان Enco Air 3 Pro برای عرضه جهانی تغییر نام دهد.

گفته می شود هدفون آینده Enco Air 3 Pro دارای درایورهای 12.4 میلی متری ساخته شده از الیاف بامبو است. انتظار می رود این هدفون از بلوتوث 5.3 برای اتصال یکپارچه استفاده کند و از کدک های مختلف از جمله LDAC، LC3، AAC و SBC پشتیبانی کند. Enco Air 3 Pro همچنین دارای صدای فراگیر است که تجربه شنیداری را بهبود می بخشد. علاوه بر این، هدست می‌تواند تا ۴۹ دسی‌بل حذف نویز فعال (ANC) و حالت تأخیر کم تقریباً ۴۷ میلی‌ثانیه را برای عملکرد بهینه بازی ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز دهید