سامسونگ سرویس جدید تعمیر صفحه نمایش گوشی های تاشو خود را در کره جنوبی معرفی کرده است. هدف از این سرویس جدید که در حال حاضر فقط برای مدل های گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 ارائه می شود، کاهش هزینه تعمیرات گوشی تاشو برای مشتریان و کاهش ضایعات الکترونیکی است.

طبق گزارش رسانه کره ای پالس، از این پس مشتریان گوشی های تاشو سامسونگ در کره جنوبی می توانند به جای تعویض کل صفحه نمایش، تنها قطعات آسیب دیده مانند پنل و قاب را تعویض کنند. این رویکرد جدید می‌تواند هزینه‌های تعمیر را تا 36 درصد کاهش دهد و تا 150 دلار در هر تعمیر صفحه نمایش Galaxy Z Fold 5 صرفه‌جویی کند.

سامسونگ برای اجرای سرویس تعمیرات جدید، تعداد مراکز خدماتی را که فقط تعمیرات نمایشگر را ارائه می دهند، از 13 به 32 مرکز در کره جنوبی افزایش داد. سامسونگ می‌گوید که تعویض قطعات آسیب‌دیده می‌تواند تا یک ساعت بیشتر از تعویض یک صفحه نمایش طول بکشد.