هوآوی همزمان با رونمایی از مدل جدید زبان بزرگ (LLM) به زبان عربی، سرویس ابری عمومی خود را برای اولین بار در مصر راه اندازی کرد.

مدل جدید زبان بزرگ هواوی مبتنی بر فناوری Pangu است که توسط خود هوآوی توسعه یافته است. هواوی داده های مربوط به مصر را در این مدل ادغام کرده است تا بتواند به سوالات کاربران عرب زبان بر اساس نیاز آنها پاسخ دهد.

مدل جدید زبان بزرگ هواوی دارای 100 میلیارد پارامتر است. این مدل اپراتورهای صنعتی را قادر می سازد تا ابزارهای هوش مصنوعی خود را بر اساس چندین زبان محلی در زمینه های بانکی، آموزشی، پزشکی و غیره تولید کنند.

هواوی

در جریان اجلاس هواوی Cloud Summit در قاهره، غول فناوری چینی توضیح داد که مدل جدید عربی با هوش مصنوعی قادر به تشخیص خودکار گفتار با دقت 96 درصد است. این ویژگی ممکن است در آینده در بیش از 20 کشور عرب زبان کار کند.

علاوه بر دانش و فرهنگ محلی، مدل هوش مصنوعی عربی هوآوی بر روی داده‌های صنعتی برای پوشش موضوعاتی مانند انرژی دیجیتال و نفت و گاز آموزش دیده است.

هواوی اولین مرکز خدمات ابری خود را در مصر افتتاح کرد. هدف از این ابتکار آموزش هزاران توسعه دهنده و متخصص فناوری است. این مرکز به شهروندان مصری کمک می کند تا از فرصت های تحول دیجیتال استفاده کنند.

به نظر می رسد خاورمیانه و شمال آفریقا به منطقه مهمی برای هواوی در زمینه توسعه فناوری ها و پایگاه های داده جدید تبدیل شده است. هواوی در تلاش است تا علی رغم محدودیت های ایالات متحده، با گسترش همکاری های خود با مشتریان صنعتی در سطح جهانی، تقاضای رو به رشد هوش مصنوعی را برآورده کند.