پس از شایعات مختلف، وان پلاس در تاریخ 1 اسفندماه 1402 بالاخره با انتشار یک عکس، اشاره‌ای به OnePlus Watch 2 کرد. حالا اطلاعات مهمی از این ساعت هوشمند در فضای مجازی منتشر رفته است که جاه‌طلبی این شرکت چینی را نشان می‌دهد.

به گزارش Engadget، انتظار می‌رود که OnePlus در کنگره جهانی موبایل (MWC) امسال به‌طور رسمی از Watch 2 رونمایی کند. این کنگره در تاریخ 26 تا 29 فوریه سال جاری میلادی (7 تا 10 اسفندماه 1402) و در شهر بارسلونا برگزار می‌شود.

ویژگی Full Smart Mode در ساعت هوشمند جدید وان پلاس

وان پلاس می‌خواهد با عرضه این محصول، رقبا را به چالش بکشد. این کمپانی ادعا می‌کند که با فعال‌کردن قابلیت «Full Smart Mode»، با یک بار شارژ کامل می‌توان تا 100 ساعت با وان پلاس واچ 2 کار کرد.

ساعت‌های هوشمند دیگر مثل سری 9 اپل واچ و پیکسل واچ 2 به‌ترتیب شارژدهی 18 و 24 ساعته را ارائه می‌دهند؛ بنابراین وان پلاس ادعای بزرگی را مطرح کرده است که میزان موفقیت آن در زمان عرضه رسمی مشخص می‌شود. وان پلاس می‌خواهد با این ویژگی‌، Watch 2 را به پرچمدار ساعت‌های هوشمند تبدیل کند.

Watch 2 زبان طراحی سری وان پلاس 12 را دارد. به گفته وان پلاس، این گجت پوشیدنی از شاسی‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ و صفحه‌نمایشی از کریستال یاقوتی بهره می‌برد. ساعت هوشمند وان پلاس واچ 2 در دو رنگ فولاد مشکی و فولاد درخشان در دسترس خواهد بود.

وان پلاس ادعا می‌کند که در این گجت «قابلیت اعتماد بی‌نظیر برای استفاده روزمره و نظارت دقیق بر سلامت» را فراهم می‌کند، اما درحال‌حاضر جزئیات کلیدی دیگری ازجمله قیمت و تاریخ عرضه را مشخص نکرده است.

ویژگی دیگری که چینی‌ها هنوز آن را تأیید نکرده‌اند، سیستم‌عاملی است که OnePlus Watch 2 از آن استفاده می‌کند. احتمالاً این ساعت هوشمند با سیستم‌عامل Wear OS اجرا خواهد شد تا بهتر از نسل قبلی خود عمل کند. وان پلاس واچ 1 به‌خاطر نداشتن سیستم‌عامل مشخص، با استقبال ضعیفی مواجه شده بود.

وان پلاس به‌دلیل همین استقبال کمتر از انتظار در نسل قبلی این محصول، تصمیم گرفت به‌مدت 3 سال در توسعه وان پلاس واچ 2 دقت و وسواس زیادی به خرج دهد تا بتواند با عرضه محصول جدیدش، توجه کاربران را جلب کند.