OnePlus اولین تبلت خود را چند ماه پیش در هند معرفی کرد، و اکنون این شرکت به دومین تبلت خود یعنی OnePlus Pad Go در هند چشم دوخته است. تبلت آینده قرار است با نمایشگر و مشخصات رده بالای خود بازار میان رده را دربرگیرد. به دنبال روند چند روز گذشته، OnePlus ویژگی های نمایشگر خود را در صفحه لندینگ رسمی محصول وب سایت خود به نمایش گذاشته است.

این شرکت وجود رزولوشن صفحه نمایش 2.4K را برای تجربه بهتر مشاهده تایید می کند. در مصاحبه اخیر، رئیس و مدیر اجرایی وان پلاس، Kinder Liu نیز مشخصات صفحه نمایش دستگاه را فاش کرد. او پنل با نسبت تصویر 7:5 را تأیید نمود که کاملاً شبیه به OnePlus Pad است. جزئیات کمی در مورد جزئیات فنی OnePlus Pad Go وجود دارد، اما تایید شده است که مقرون به صرفه بوده و رقابت در بخش میان رده را از بین خواهد برد.

انتظار می‌رود OnePlus Pad Go با روکش رنگی «Twin Mint» عرضه شود که هم روکش مات و هم براق را ارائه می‌کند. امکان وجود جک 3.5 میلی متری بسیار کم است. در همین حال، با OxygenOS 13 مبتنی بر اندروید 13 عرضه خواهد شد. OnePlus Pad Go ویژگی های هیجان انگیزی را ارائه می دهد که همگام سازی بین گوشی وان پلاس و تبلت را افزایش می دهد. کاربران می‌توانند محتوای کلیپ‌بورد را همگام‌سازی کنند و فایل‌ها را به راحتی به اشتراک بگذارند و امکان استفاده از نقاط مهم را مستقیماً از تبلت ارائه می‌دهند. سایر ویژگی‌ها مانند انعکاس صفحه، همگام‌سازی اعلان‌ها و مدیریت تماس بخشی از OnePlus Pad Go خواهند بود.

این محصول در تاریخ 22 سپتامبر راهی بازار هند خواهد شد و قیمت 30000 روپیه (240 دلار) خواهد داشت.

تبلت OnePlus Pad Go خوش قیمت و جذاب

در اخباری مرتبط شرکت وان پلاس پیشتر رسما گوشی Ace 2 Pro را در چین معرفی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، جانشین Ace Pro سال 2022 بوده و نسخه پرو گوشی آیس 2 اوایل سال 2023 به حساب می آید. این محصول یک گوشی هوشمند عملکرد محور بوده که بیشتر جوانان و گیمرها را هدف قرار داده است. همچنین اولین گوشی این برند با 24 گیگابایت رم محسوب می شود. دستگاه تقریباً شبیه نسخه استاندارد 1Ace 2 به نظر می رسد و حتی نوار لغزنده هشدار نمادین را نیز حفظ می کند. بیایید همه چیزهایی را که ارائه می دهد به همراه قیمت و در دسترس بودن آن بررسی کنیم.

OnePlus Ace 2 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی منحنی OLED با وضوح 1.5K (2772 x 1240 پیکسل)، تراکم پیکسلی 450PPI، نرخ نوسازی 120 هرتز و فناوری کاهش نور PWM 2160 هرتز است. پنل حفره دوربینی در وسط نمایشگر داشته و این پنل 10 بیتی مجهز به HDR می تواند به حداکثر سطح روشنایی 1600 نیت برسد. در حالی که اوج روشنایی جهانی آن 1200 نیت است.

این گوشی از پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 قدرت می گیرد. همچنین چیپست با رم LPDDR5x، فضای ذخیره سازی UFS 4.0 و سیستم خنک کننده VC  با مساحت 9140 میلی متر مربعی همراه شده است. در بخش نرم افزاری، گوشی مبتنی بر ColorOS 13.1 با اندروید 13 است و 3 آپدیت بزرگ اندرویدی را دریافت می کند. یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 150 واتی SuperVOOC هم شامل آن شد.

در بخش دوربین، حسگر سلفی 16 مگاپیکسلی و سیستم دوربین سه گانه در عقبدارد. سیستم دوربین عقب نیز شامل یک سنسور اولیه 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 با کمک OIS، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در بخش اتصال، این گوشی از دو سیم کارت، 5G، WiFi 7، بلوتوث 5.3، GNSS، NFC و USB Type-C پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش، بلندگوهای استریو دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos، بلستر IR و موتور لرزش محور x سفارشی‌شده از OnePlus 11 اشاره کرد.

منبع

 

 

به این پست امتیاز بدید