انتظار می رود OnePlus Ace 2 Pro در ماه جولای یا آگوست برای بازار چین عرضه شود. بر اساس گزارش ها، این محصول یکی از اولین گوشی های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 خواهد بود، حال یک منبع آگاه چینی مشخصات اصلی وان پلاس 12 را نیز فاش کرده است.

به گفته Gizmochina، OnePlus 12 از صفحه نمایش AMOLED سامسونگ با لبه های خمیده استفاده خواهد کرد و حاشیه های آن بسیار باریک خواهد بود. برخلاف OnePlus 11 که دوربین سلفی آن در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش قرار گرفته است، این دستگاه به دوربین سلفی تعبیه شده در بریدگی مرکزی بالای صفحه نمایش مجهز خواهد شد.

یکی دیگر از ویژگی های احتمالی نمایشگر وان پلاس 12 رزولوشن 2K است. لازم به ذکر است که جزئیات نرخ تمدید این محصول هنوز در دسترس نیست. اما پرچمداران قبلی OnePlus با صفحه نمایش 120 هرتز عرضه می شدند.

علاوه بر این، گفته می شود وان پلاس 12 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ 150 واتی مجهز شده است. قاب پشتی این گوشی دارای یک دوربین سه گانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سری IMX9 سونی، یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 64 مگاپیکسلی تله فوتو با سنسور OmniVision OV64B خواهد بود.

طبق آخرین شایعات، OnePlus 12 در ماه دسامبر معرفی خواهد شد.