پرچم‌دار جدید گوگل، در زمینه‌ی کیفیت نمایشگر بهترین عملکرد را در بین تمامی گوشی‌های حال حاضر بازار دارد. پیکسل ۸ پرو توانسته است به صدر فهرست بهترین‌های DxOMark تکیه بزند.

عملکرد نمایشگر پیکسل ۸ پرو نه‌تنها در حوزه‌ی خوانایی بلکه در حوزه‌ی نمایش رنگ از بقیه‌ی گوشی‌ها بهتر است. این در حالی است که قیمت گوشی گوگل پیکسل ۸ پرو تفاوت خاصی با قیمت گوشی پرچم‌دار برندهای دیگر ندارد.

DxOMark برای شناسایی بهترین نمایشگر دنیای موبایل، ۶ معیار مختلف دارد که شامل خوانایی، رنگ، ویدیو، حرکت، لمس و آرتیفکت (درست‌نما) می‌شود.

گوشی پرچم‌دار جدید گوگل در اکثر دسته‌ها بالاترین امتیاز را کسب کرد و کمترین امتیازش به بخش آرتیفکت ارتباط دارد. شیائومی میکس فولد ۳ در زمینه‌ی آرتیفکت از همه‌ی گوشی‌های دیگر بهتر است. درحالی‌که میکس فولد ۳ امتیاز ۱۶۱ را دارد، پیکسل ۸ پرو امتیاز ۱۲۲ را دریافت کرد.

DxOMark می‌گوید که پیکسل ۸ پرو در زمینه‌ی رنگ و خوانایی به‌ترتیب با امتیاز ۱۶۴ و ۱۶۲ استاندارد جدیدی برای بازار تعیین می‌کند.

پیکسل ۸ پرو نمایشگر ۲۱۰۰ نیت دارد و در شرایط پرچالش مثل نور مستقیم آفتاب، بهتر از آیفون ۱۵ پرو مکس عمل می‌کند. نمایشگر پیکسل ۸ پرو در محیط‌های کم‌نور نیز رنگ‌های دقیق و دل‌چسبی را به‌نمایش می‌گذارد.

نمایشگر پیکسل ۸ پرو توانست امتیاز کلی ۱۵۴ را از DxOMark دریافت کند و به صدر فهرست تکیه بزند. گلکسی زد فولد ۵ با دو امتیار کمتر در رتبه‌ی دوم قرار گرفت. نمایشگر پیکسل ۸ نیز امتیاز ۱۵۴ را دریافت کرده است؛ اما این گوشی در زمینه‌ی خوانایی و رنگ کمی ضعیف‌تر از مدل پرو عمل می‌کند (با اختلاف یک امتیاز).