شیائومی این روزها خود را برای عرضه سری 14 شیائومی در بازارهای جهانی و چین آماده می کند. با افزایش گمانه زنی ها در مورد این سری، یک پایه شارژ جدید توسط شیائومی در وب سایت گواهی TDRA با نام پایه شارژ بی سیم 50 وات شیائومی، Stand Pro مشاهده شده است. ما این پایه شارژ را در وب سایت گواهی TDRA با شماره مدل MDY-14-EN و شماره ثبت ER22242/23 تجهیزات مشاهده کردیم.

پایه شارژ بی سیم 50 وات شیائومی در کنار سری 13 شیائومی در چین عرضه شده است. لیست پایه شارژ بی سیم 50 وات شیائومی در وب سایت گواهی TDRA نشان می دهد که عرضه آن در بازار نزدیک بوده و ممکن است در کنار سری 14 شیائومی در بازار جهانی عرضه شود، اما هنوز مطمئن نیستیم.

انتظار می رود شیائومی 14 با باتری 4860 میلی آمپر ساعتی به فروش برسد که از شارژ سریع سیمی 90 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.  شیائومی 14 پرو احتمالا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی 120 واتی و پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم 50 واتی عرضه خواهد شد. تا آنجا که به مشخصات پایه شارژ بی سیم 50 وات شیائومی مربوط می شود، می تواند شیائومی 13 پرو را تنها در 36 دقیقه شارژ کند.

در اخباری مرتبط انتظار می رود شیائومی در ماه آگوست یک رویداد بزرگ در چین برگزار کند. گزارش ها نشان می دهد که چندین محصول مانند شیائومی پد 6 مکس، ردمی پد 2، ردمی K60 اولترا و شیائومی میکس فولد 3 را معرفی خواهد کرد. تمام دستگاه های دیگر، به جز گوشی تاشو، گواهی 3C چین را دریافت کرده اند.

MIX Fold 3 نیز در پایگاه داده 3C ظاهر شد و قابلیت‌های شارژ سریع آن را فاش کرد. شیائومی MIX Fold 3 با شماره مدل 2308CPXD0C در پایگاه داده پلتفرم گواهی 3C رویت شده است. لیست 3C نشان می دهد که دستگاه ممکن است با یک شارژر MDY-12-EF عرضه شود که حداکثر سرعت شارژ 67 وات را پشتیبانی می کند. گزارش های پیرامون این دستگاه ادعا کرده اند که این اولین گوشی تاشو شیائومی خواهد بود که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. شایعه شده است که شارژ بی سیم 50 واتی ارائه می دهد.

شیائومی MIX Fold 3 در بازار چین با گوشی‌هایی مانند Honor Magic (که امروز عرضه می‌شود)، Vivo X Fold 2، اوپو Find N3 و سامسونگ Galaxy Z Flip 5 تاشو رقابت خواهد کرد. انتظار می رود MIX Fold 3 مانند برخی از رقبای خود از نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 با فرکانس 3.36 گیگاهرتز استفاده کند.

همچنین انتظار داریم که MIX Fold 3 به عنوان اولین تلفن تاشو این شرکت مجهز به دوربین زوم پریسکوپ وارد بازار شود. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این شرکت برنامه‌ای برای عرضه آن در بازارهای خارج از چین دارد یا خیر. در اخباری مرتبط شرکت چینی تولید کننده لوازم الکترونیکی مصرفی، شیائومی، دستگاه تاشو Mix Fold 3 خود را در ماه آگوست عرضه خواهد کرد و برخی از مشخصات کلیدی آن قبلاً فاش شده است.

تصویر شماتیک تاشوی آینده به همراه تعدادی از مشخصات مورد انتظار آن اکنون در پلتفرم توییتر به اشتراک گذاشته شده است. گزارش‌های قبلی اشاره کرده بودند که دستگاه تاشو Mix Fold 3 شیائومی با یک دوربین چهارگانه توسعه یافته توسط لایکا در عقب عرضه می‌شود و اکنون، تصویر شماتیکی که توسط افشاگر آنلاین به اشتراک گذاشته شده، این موضوع را تایید می کند. ما همچنین می‌توانیم فلاش LED تک رنگ و دو رنگ را در داخل ماژول دوربین پیدا کنیم، همانطور که روی Mix Fold 2 قرار گرفته است. در قسمت عقب، به سمت پایین، لوگو شیائومی نیز قابل مشاهده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید