پس از گذشت چند ماه از عرضه سری 13 شیائومی، اکنون زمان شنیدن اخبار مربوط به شیائومی 14 است. اخیرا گزارشی منتشر شده است که برای اولین بار مشخصات فنی سری 14 شیائومی از جمله چیپست آن را فاش می کند. , باتری و سرعت شارژ .

یک منبع آگاه چینی به نام Digital Chat Station اطلاعات اولیه ای از سری 14 شیائومی به بیرون درز کرده است که در این میان نکات جالبی به چشم می خورد. پرچمداران این غول فناوری چینی احتمالاً در نوامبر 2023 با چیپست وارد می شوند. اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی می شوند. خود این چیپست احتمالا در رویدادی در اواخر اکتبر معرفی می شود و طبق معمول، شیائومی یکی از اولین شرکت هایی است که از آن در گوشی های خود استفاده می کند.

اسنپدراگون 8 نسل 3 از معماری هسته جدید انتظار می رود 1 + 5 + 2 استفاده کنید. این بدان معناست که چیپست پرچمدار کوالکام دارای یک هسته Cortex X4 به همراه پنج هسته Cortex A720 و دو هسته Cortex A520 خواهد بود.

مشخصات فنی احتمالی سری 14 شیائومی

پردازنده گرافیکی Snapdragon 8 Gen 3 احتمالا Adreno 750 خواهد بود که نسبت به نسل قبلی پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت. این گوشی با این تراشه قدرتمند حرفی برای گفتن نسبت به رقبای خود خواهد داشت.

احتمالاً شیائومی 14 قدرت خود را از یک باتری 4860 میلی آمپری آن را از شارژ سریع سیمی می گیرد 90 وات و شارژ بی سیم سریع 50 وات پشتیبانی می کند. شیائومی 14 پرو نیز احتمالا چنین خواهد بود باتری 5000 میلی آمپری مجهز به کابل شارژ سریع است 120 وات و شارژ بی سیم سریع 50 وات خواهد داشت

تاکنون اطلاعات بیشتری از گوشی های پرچمدار بعدی شیائومی منتشر نشده است. این شرکت سال گذشته سری 13 را در ماه دسامبر در چین معرفی کرد و چند ماه بعد در ماه مارس این محصولات را روانه بازارهای جهانی کرد.