وقتی یک محصول نوآورانه وارد بازار می شود، همه می خواهند از آن کپی کنند یا حداقل از آن الهام بگیرند. گوشی های Nothing در حالی که از نظر سخت‌افزاری تفاوت چندانی با سایر گوشی‌های اندرویدی ندارند، دارای طراحی شفاف منحصربه‌فردی هستند که با چراغ‌های LED همراهند.

تا کنون، این استارتآپ مستقر در لندن تنها استارتاپی بوده که چنین گوشی هایی را عرضه کرده، اما ممکن است به زودی رقیبی پیدا کند. طبق گزارش ها، اینفینیکس در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی بوده که می تواند دقیقاً شبیه گوشی اخیرا معرفی شده ناتینگ فون 2 باشد.

افشاگر صنعت Mukul Sharma توییت کرد که Infinix در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند جدید تحت یک سری جدید با برند GT است. گفته می شود این گوشی از تلفن هوشمند بسیار پرطرفدار Nothing Phone (2) الهام گرفته شده است. شارما همچنین رندری از گوشی ادعایی را به اشتراک گذاشت که نشان‌هایی  شبیه رابط Glyph در تلفن‌های Nothing هستند.

تصویر مشخص نمی کند که آیا گوشی دارای پشتی شفاف مانند Nothing Phone (1) و Phone (2) خواهد بود یا خیر. اما افشاگر می‌گوید که این گوشی هوشمند Infinix در رده بازی‌گرا عرضه خواهد شد و قیمتی بسیار کمتر از گوشی Nothing دارد.

در حالی که همه اینها اخبار جالبی هستند، به نظر می رسد که Infinix ممکن است برای کپی کردن گوشی با مشکل قانونی از سوی ناتینگ رو به رو شود. کارل پی، مدیر عامل این استارت آپ مستقر در لندن، به توییت شارما پاسخ داد و گفت که در حال آماده کردن وکلای خود است. این احتمال وجود دارد که پی شوخی کرده باشد، زیرا او همچنین یک شکلک خنده را اضافه کرده است. با این حال، مسلم بوده که ناتینگ رابط Glyph را بر روی تلفن های خود ثبت اختراع نکرده است، بنابراین اگر یک شرکت آن را کپی می کند، آنها به راحتی می توانند به دادگاه کشیده شوند.

در اخباری مرتبط شرکت فناوری مستقر در لندن، Nothing ممکن است یک دستگاه پاوربانک در دست کار داشته باشد، که حتی ممکن بوده یک پایه شارژ برای هدفون های TWS باشد. برای تایید این واقعیت، یک منبع آگاه مشهور این دستگاه را بر روی پلتفرم گواهی BIS مشاهده کرده و نه تنها وجود آن را تایید می کند، بلکه تایید کرده که در بازار هند نیز عرضه خواهد شد.

در حالی که همه منتظر عرضه Nothing Phone (2) هستند، قرار است فردا یازدهم جولای انجام شود، به‌روزرسانی جدید نشان می‌دهد که این برند یک دستگاه پاوربانک نیز در دست کار دارد. دستگاه آینده اکنون در وب سایت گواهی BIS هند با شماره مدل B163 رویت شده است. این آپدیت جدید توسط نویسنده معروف پلتفرم توییتر، Mukul Sharma ارائه شده  که گفته است این دستگاه آینده در دسته پاوربانک ها قرار گرفته و احتمالاً یک پاور بانک یا دستگاه مشابهی است،

پیش از این، یک دستگاه ساعت هوشمند از این برند نیز روی پلتفرم رسمی با شماره مدل D395 دیده شده بود و Nothing ماه گذشته، در ماه ژوئن، مفهومی Dot Watch را معرفی کرد.

به غیر از این اطلاعات که وجود این دو دستگاه را تایید می کند، در حال حاضر اطلاعات چندانی در مورد دستگاه ها وجود ندارد. در اخباری مرتبط 11 جولای، Nothing گوشی هوشمند Nothing Phone (2) را برای بازار جهانی معرفی خواهد کرد. این برند قبلاً طراحی دستگاه را آشکار کرده، در حالی که MKBHD ویدیویی در مورد تجربه عملی محدود خود با تلفن هوشمند منتشر نمود. اکنون، کامیلا وویچیچوسکا، افشاگر صنعت، جزئیات بیشتری درباره گوشی ناتینگ (2) را منتشر کرده است.

در یکی از پوسترهای افشا شده اخیر در توییتر، افشاکننده تصاویری از Nothing OS 2.0 را فاش کرد، در حالی که برخی از مشخصات کلیدی دستگاه را نیز فاش شد. به گفته کامیلا، Nothing Phone (2) دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ارتقا یافته با سنسور IMX890 سونی خواهد بود. این دوربین از لرزشگیر اپتیکال تصویر و زوم درون حسگر استفاده خواهد کرد. شایان ذکر بوده که این همان سنسور مورد استفاده در OnePlus 11 و ارتقاء بزرگ نسبت به سنسور IMX766 در نسل قبل است.

منبع

به این پست امتیاز بدید