شیائومی امروز یک رویداد رونمایی در چین برگزار کرد و تعداد انگشت شماری از محصولات جدید را معرفی نمود. توجه به مدل‌های جدید سری Redmi Note 13 و همچنین Redmi Pad SE جلب شد. در پایان سخنرانی، این شرکت همچنین دو پروژکتور جدید Redmi Projector 2 و Projector 2 Pro را معرفی کرد.

Redmi Projector 2 در رنگ‌های سبز و شنی عرضه می‌شود. طبق مشخصات رسمی، روشنایی اندازه گیری شده 180 لومن CVIA است. چیزی که آن را متمایز می کند، الگوریتم هوش مصنوعی اصلاح همه جانبه توسعه یافته داخلی آن بوده که به طور خودکار با کمک یک موتور یکپارچه هنگام روشن کردن آن، فوکوس را کنترل می کند. این پروژکتور دارای یک سیستم نوری کاملاً محصور سفارشی به همراه لنز بسیار شفاف با وضوح بالا است که طول عمر چشمگیر تا 10 سال را نوید می دهد.

وضوح تصویر 1080P واضح است و نسبت تصویر 1.2:1 را ارائه می دهد. از نظر صدا، به بلندگوهای داخلی دوگانه مجهز شده است و فناوری رمزگذاری میدان صوتی مجازی پانورامیک پیشرفته WANOS چین را برای تجربه صوتی فراگیرتر و لایه ای تر به ارمغان می آورد. Redmi Projector 2 Pro یک پروژکتور برتر از این دو است. دارای یک سیستم نوری محصور شده که بازده نور را تا 50 درصد بهبود می بخشد و در نتیجه روشنایی بالاتری دارد.

این لنز به یک لنز غیر کروی سفارشی مجهز شده که کیفیت تصویر واضح تر و دقیق تر را تضمین می کند. SGS (یک مرجع صدور گواهینامه) روشنایی پروژکتور را در 300 لومن CVIA با وضوح 1080P و نسبت تصویر 1.2:1 تأیید کرده است. این پروژکتور همچنین دارای یک ماژول سنجش لیزری سفارشی TOF (زمان پرواز) بوده که با یک دوربین با وضوح بالا و الگوریتم‌های مجهز به هوش مصنوعی کار می‌کند.

این ترکیب اجازه می دهد تا تنظیمات دقیقی را در سیستم مختلف تصویر انجام دهید. سیستم تصویر تطبیقی هوشمند، همراه با یک ژیروسکوپ شش محوره، کالیبراسیون یکپارچه و سریع را بدون نیاز به تنظیمات دستی امکان پذیر می کند. در بخش سخت افزاری، پروژکتور از تراشه Amlogic T950D4 با ظرفیت ذخیره سازی 1.5 گیگ رم+ 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. دستگاه همچنین دارای بلندگوهای دوگانه داخلی بوده که وقتی با فناوری رمزگذاری میدان صدای مجازی پانورامیک WANOS چین ترکیب می‌شوند، یک تجربه صوتی غنی را ارائه می‌کنند.

شیائومی Redmi Projector 2 و Redmi Projector 2 Pro را با قیمت های اولیه به ترتیب 999 یوان (136 دلار) و 1399 یوان (190 دلار) عرضه کرد. با این حال، قیمت های خرده فروشی به ترتیب 1299 یوان (176 دلار) و 1699 یوان (229 دلار) است.

ردمی Redmi Projector 2 از راه رسید

در اخباری مرتبط Redmi K60 Ultra بالاخره پس از ماه‌ها افشا معرفی شد. این دستگاه امروز در رویداد چین شیائومی به نمایش درآمده است. شیائومی Mix Fold 3 و چندین محصول دیگر نیز همراه آن معرفی شدند.

Redmi K60 Ultra پریمیوم ترین گوشی هوشمند با برند Redmi تا به امروز است. دارای برخی از ویژگی‌هایی بوده که برای اولین بار در گوشی Redmi تعبیه می شود. این دستگاه همچنین طراحی متفاوتی نسبت به مدل های Redmi K60 Pro، Redmi K60 و Redmi K60E دارد. ردمی K60 Ultra از نظر طراحی شباهتی به Redmi K60 و سری Xiaomi 13 است. این مدل دارای صفحه نمایش تخت و همچنین قاب تخت بوده اما بدنه عقب حالت منحنی دارد.

جزیره دوربین بزرگ در عقب شامل  شیب هایی در دو طرف می شود که ظاهری منحصر به فرد به آن می دهد. این دستگاه دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است که آن را به اولین گوشی هوشمند Redmi تبدیل می کند که محافظت از نفوذ را ارائه می دهد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد با حفره دوربین در مرکز نمایشگر با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتز است. صفحه نمایش دارای فرکانس PWM بیش از 2880 هرتز و حداکثر روشنایی 2600 نیت است.

Redmi K60 Ultra از چیپست مدیاتک Dimensity 9200 Plus با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 قدرت می گیرد. همچنین دارای تراشه نمایشگر PixelWorks X7 است. در بخش نرم افزار، MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 دارد. در بخش دوربین و فیلمبرداری، این گوشی از یک سیستم دوربین سه گانه در قسمت عقب استفاده کرده که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX800 با فناوری OIS، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در قسمت جلو، یک دوربین 20 مگاپیکسلی دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید