ایسر اخیرا پروژکتور AW620p خود را معرفی کرده است. مدلی که میزان روشنایی بالایی دارد و می تواند محتوا را روی صفحه نمایش بزرگ پخش کند که در نوع خود قابل توجه است.

ایسر پروژکتور جدیدی به نام AW620p را در بازار چین عرضه کرده است. این پروژکتور برای متخصصان و مربیانی که به یک پروژکتور قدرتمند و همه کاره برای محیطی با نور مناسب نیاز دارند، گزینه ای قانع کننده به نظر می رسد. قیمت آن 7199 یوان (991 دلار) است و قبلاً در JD.com فهرست شده است.

پروژکتور AW620p دارای یک لنز تمام شیشه ای با روشنایی چشمگیر 5000 ANSI لومن است که تصاویر واضحی را ارائه می دهد. دارای فناوری LumiSense ایسر است که به طور خودکار روشنایی و اشباع رنگ را بر اساس نور محیط تنظیم می کند. این کار کیفیت تصویر بهینه را بدون نیاز به تنظیمات دستی تضمین می کند.

این پروژکتور نسبت کنتراست 20000:1 را برای سیاهی عمیق و جزئیات واضح ارائه می دهد. از وضوح WXGA (1280×800) با قابلیت نمایش محتوای WUXGA (1920×1200) پشتیبانی می کند. برای افزایش دقت و ثبات رنگ، ایسر فناوری های ColorBoost3D و ColorSafe II خود را در AW620p قرار داده است. این ویژگی‌ها نوید یک طیف رنگ گسترده‌تر و عملکرد رنگ ثابت را در سراسر صفحه می‌دهند.

ایسر قابلیت Bluelight Shield را نیز در AW620p قرار داده است. این کار نور آبی ساطع شده توسط پروژکتور را کاهش می دهد و در جلسات و سخنرانی های طولانی به چشم آسان می شود. این پروژکتور گزینه های ارتباطی متنوعی از جمله دو پورت HDMI 1.4b، ورودی ویدیوی آنالوگ RGB/کامپوننت، ورودی ویدیوی کامپوزیت و مینی جک 3.5 میلی متری برای صدای رایانه شخصی را ارائه می دهد. همچنین دارای یک پورت DC Out است که می تواند برق 5V/1A را از طریق اتصال USB Type-A به دستگاه های سازگار تامین کند.

معرفی Acer AW620p و یک پروژکتور جدید

این پروژکتور به یک بلندگوی 3 واتی برای نیازهای اولیه صدا مجهز شده است. برای صدای قوی تر، کاربران می توانند بلندگوهای خارجی را از طریق گزینه های خروجی صوتی ارائه شده متصل کنند. نصب با تصحیح خودکار کیستون AW620p تا 40 ± درجه و تصحیح خودکار نصب سقفی ساده شده است. این امر نمایش مستقیم و بدون تحریف تصویر را بدون توجه به محل قرارگیری تضمین می کند.

AW620p دارای طراحی جمع و جور با ابعاد 313 x 240 x 113.7 میلی متر و وزن قابل کنترل 2.8 کیلوگرم است. با سطح نویز تقریباً 27 dBA در حالت ECO، پروژکتور به اندازه کافی بی صدا عمل می کند تا از ارائه های مزاحم جلوگیری کند.

خبر دیگر، ایسر تلویزیون 4K خود را پیش از این در هند رونمایی و راه اندازی کرد. تلویزیون هوشمندی که نمایه باریکی دارد و می تواند محتوای مختلف را با وضوح 4K پخش کند.

ایسر تلویزیون های هوشمند جدید Acerpure را در آخرین رویداد خود در بنگلور در روز پنجشنبه به نمایش گذاشت. سری جدید تلویزیون‌های هوشمند Aspire و Swift توسط زیرمجموعه Google TV Acerpure پشتیبانی می‌شوند و در چهار اندازه صفحه نمایش 32 اینچ، 43 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ عرضه می‌شوند.

آنها دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز با پشتیبانی از HDR 10 و زاویه دید 178 درجه هستند. تلویزیون های هوشمند Acerpure دارای گزینه های نمایش Full HD، Ultra-HD و HD هستند. نوع رده بالا وضوح 4K را با پنل 65 اینچی ارائه می دهد. آنها حاشیه های نازک و گزینه های اتصال متعددی دارند. تلویزیون های هوشمند همچنین شامل Chromecast و فروشگاه Google Play هستند.

جزئیات قیمت تلویزیون های هوشمند Acerpure Aspire و Swift هنوز اعلام نشده است. تایید شده است که آنها در ماه های آینده در کشور در دسترس خواهند بود. این برند تایوانی فاش کرده است که به دنبال عرضه تلویزیون های جدید OLED، mini LED و بازی هوشمند در بازار هند است. علاوه بر تلویزیون های جدید، ایسر چندین محصول خانه هوشمند را در زیر مجموعه Acerpure خود در این رویداد معرفی کرد.

منبع

به این پست امتیاز دهید