بنکیو پروژکتور گیمینگ پرچمدار جدیدی از سری X خود معرفی کرده است. این محصول که X3100i نام دارد به شما اجازه می‌دهد از بازی محبوبتان در ابعاد ۱۵۰ اینچ لذت ببرید. پروژکتور مذکور مشخصات فنی چشمگیری دارد و علاوه‌بر پشتیبانی از 4K و فناوری HDR، با سیستم نمایش با روشنایی بالا 4LED تا ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های جذاب پروژکتور بنکیو می‌توان به حالت مخصوص بازی، Android TV داخلی و صدای ۷٫۱ کاناله‌ با پشتیبانی از دالبی اتموس اشاره کرد. قیمت پروژکتو بنکیو ۲۳۹۹ دلار خواهد بود.

همان‌طور که انتظار می‌رود، کیفیت تصویر در خط‌مقدم طراحی بنکیو X3100i قرار دارد و پشتیبانی از فناوری HDR و SSI Dynamic Black محتوا را با کیفیت بالا پخش می‌کند. بنکیو ادعا می‌کند این پروژکتور از آرایه‌ی 4LED بهره می‌برد و در نتیجه روشنایی بسیار بالا و رنگ‌های زنده و دقیقی ارائه می‌دهد. به‌ بیان دیگر سطح روشنایی این دستگاه به ۳۳۰۰ لومن می‌رسد.

قابلیت‌های گیمینگ BenQ X3100i نیز جذاب هستند. این پروژکتور مجموعه‌ای از حالت‌های بازی (RCG، SPG، FPS و RPG) ارائه می‌دهد که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند بین آن‌ها جابه‌جا شوند. محصول مذکور همچنین از حالت خودکار برای کنسول‌ بازی بهره می‌برد.