برای اولین بار از سال 2017، Beats هدفون های پرچمدار جدیدی را معرفی کرد. این شرکت متعلق به اپل هدفون های Beats Studio Pros را از هفته آینده با قیمتی معادل عرضه خواهد کرد 349.95 دلار در بازار عرضه خواهد شد.

ویژگی ها و مشخصات هدفون جدید Beats

بر اساس گزارش های موجود، طراحی خارجی این هدفون تا حد زیادی شبیه به هدفون های قبلی استودیو 3 است، با این حال، Beats تغییرات زیادی در استودیو پرو ایجاد کرده است که بر صدا، حذف نویز، راحتی و … تمرکز دارد. از نظر فنی، اینها اولین هدفون های USB-C اپل هستند و از ویژگی های نرم افزاری از اکوسیستم های آیفون و اندروید پشتیبانی می کنند.

Beats معماری آکوستیک استودیو Pros را کاملاً بازطراحی کرده است و آنها را به درایورهای جدید 40 میلی متری برای “شفافیت کافی و بدون افت کیفیت صدا” مجهز کرده است. سیستم حذف نویز فعال آن نیز با آرایه میکروفون بهتر ارتقا یافته است و Studio Pros همچنین دارای حالت شفافیت صوتی است.

هدفون جدید از پخش سیمی از طریق کابل هدفون 3.5 میلی متری پشتیبانی می کند و هنگام گوش دادن از طریق اتصال سیمی، Beats پروفایل های صوتی مختلفی مانند موسیقی، ویدئو و تماس های صوتی/پادکست را به کاربران ارائه می دهد.

همانطور که گفتیم، Beats Studio Pro برای پشتیبانی همزمان از ویژگی های iOS و Android ساخته شده است. در هر یک از این سیستم عامل ها، کاربران به ویژگی هایی مانند راه اندازی با یک لمس، همگام سازی با دستگاه های متصل به حساب کاربری و امکان یافتن هدفون گم شده خود دسترسی خواهند داشت.

این هدفون همچنین از ویژگی‌های سفارشی Dynamic Spatial Noise Tracking پشتیبانی می‌کند، که هر دوی آنها قبلاً انحصاری AirPods بودند، علی‌رغم داشتن تراشه مخصوص به خود (به جای اپل).

هدفون Beats Studio Pros از 23 جولای (1 آگوست) در بازار عرضه خواهد شد.