شیائومی 15 و مدل پرو آن به زودی رونمایی خواهند شد و هر از چند گاهی قبل از رونمایی اطلاعاتی در مورد این مدل ها فاش می شود. اسم رمز مدل پرو این گوشی به تازگی فاش شده است.

بیایید روی یافته های تیم Xiaomitime تمرکز کنیم. شیائومی 15 پرو دارای شماره مدل 24101PNB7C است. آخرین آپدیت HyperOS مبتنی بر اندروید 15 جزئیات مهمی را در مورد گوشی هوشمند آینده فاش می کند. شیائومی 15 پرو با نام رمز “Haotian” شناخته می شود.

هائوتین اصطلاحی است که در اساطیر چینی استفاده می شود. در زبان چینی، هائوتین به هائو تیان شانگدی اشاره دارد که به عنوان امپراتور عالی بهشت ​​(浩天) ترجمه می شود. این خدای اصلی در تائوئیسم و ​​دیگر اساطیر چینی باستان است که نشان دهنده خدای برتر بهشت ​​است که بر همه پدیده های بهشت ​​و نظم آسمانی در آسمان ها نظارت می کند.

مشخصات فنی سری 15 شیائومی هنوز در دسترس نیست. با این حال، ما انتظار داریم که در مقایسه با سری Xiaomi 14 که قبلا منتشر شده بود، پیشرفت های قابل توجهی به همراه داشته باشد. تیم Xiaomitime انتظار دارد که Xiaomi 15 Pro در اکتبر 2024 در چین عرضه شود. توجه داشته باشید که Qualcomm نسل 4 Snapdragon 8 را نیز در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد. شیائومی سابقه استفاده از جدیدترین تراشه کوالکام را در گوشی های خود دارد. سری 15 شیائومی اولین خانواده گوشی هوشمندی خواهد بود که از نسل چهارم اسنپدراگون 8 استفاده می کند.

شیائومی 15 پرو یک پرچمدار بالقوه است

در خبر دیگر، شیائومی به زودی از گوشی تاشوی تاشو خود با نام Mix Flip رونمایی خواهد کرد. پیش از این اولین اطلاعات از این مدل فاش شده بود که نشان می دهد با گزینه ای برجسته روبرو هستیم.

در حالی که این برند نشان نداده است که Mix Flip چگونه خواهد بود، تصویری که اخیراً از این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است تأیید می کند که نمایشگری بزرگ با یک جزیره دوربین مستطیلی در بالای آن وجود خواهد داشت. این گوشی تاشو دارای دو بریدگی دوربین در پشت خواهد بود.

گفته می شود نمایشگر اصلی دارای حاشیه های بسیار نازکی است، اما هنوز مشخصات دقیقی از نمایشگر در دسترس نیست. با این حال، شایعات حاکی از آن است که ممکن است رزولوشن 1.5K ارائه دهد. در مورد لولا، شیائومی می تواند از همان فناوری استفاده کند که در Mix Fold 3 خود استفاده می کند، که به آن اجازه می دهد بیش از 500000 بار را تحمل کند.

در حالی که گزارش های اولیه حاکی از آن بود که Mix Flip مجهز به پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 8 خواهد بود، در آن زمان منطقی بود زیرا پرچمدار این برند Mix Fold 3 نیز از این تراشه استفاده می کرد. با این حال، به نظر می رسد شیائومی نسل سوم تراشه اسنپدراگون 8 را در Flip 3 ارائه خواهد کرد. ما انتظار داریم این تراشه با رم LPDDR5x و فضای ذخیره سازی UFS 4.0 همراه شود زیرا به نظر می رسد شیائومی در گوشی تاشوی آینده خود کوتاه نخواهد آمد.

سیستم دوربین Mix Flip دارای سنسورهای درجه یک مانند Light Hunter 800 سونی برای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور Omnivision OV60A برای دوربین 60 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر خواهد بود. در حالی که اینها دقیقاً سنسورهای پرچمدار نیستند، اما هنوز هم بسیار عالی هستند، به خصوص LYT800 که یک سنسور 1 اینچی است.

همچنین، تصویر زنده ای که اخیراً از دستگاه به بیرون درز کرده است، دارای لوگوی لایکا است که به این معنی است که کمپانی معروف دوربین آلمانی در حال کار بر روی بهینه سازی و بهبود سیستم دوربین Mix Flip است. گزارش ها حاکی از آن است که شیائومی قصد دارد Mix Flip را به باتری 4800 یا 4900 میلی آمپر ساعتی مجهز کند. در مقایسه، گلکسی زد فلیپ دارای باتری 3700 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که Oppo Find N3 Flip و Vivo X Flip به ترتیب با باتری های 4300 و 4400 میلی آمپر ساعتی عرضه می شوند.

منبع

به این پست امتیاز دهید