یکی از منابع آگاه در بازار ادعا می کند که گوشی تاشو One Plus Flip احتمالا با دوربین تله فوتو معرفی می شود. این سنسور دوربین یک ویژگی خاص و کمیاب در بین گوشی های تاشو است.

در سال 2023، OnePlus اولین گوشی تاشو خود را با نام OnePlus Open معرفی کرد و اکنون یکی از منابع آگاه بازار، با انتشار پستی در Weibo چین، می گوید که اولین گوشی تاشو OnePlus به زودی با دوربین تله فوتو و دوربین ماکرو وارد بازار خواهد شد. این ویژگی به کاربران کمک می کند تا از بزرگنمایی بهتر تلفن همراه خود بهره ببرند.

OnePlus Flip احتمالا دارای دوربین تله فوتو و ماکرو خواهد بود

یک منبع دانش به نام اسمارت پیکاچو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo می گوید که تلفن تاشو Flip One Plus به سنسور دوربین تله فوتو و همچنین دوربین ماکرو مجهز خواهد شد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، سامسونگ در حال کار بر روی توسعه Galaxy Z Flip FE، یک گوشی تاشو مقرون به صرفه است. این فرصت خوبی را برای OnePlus فراهم می کند تا سهم بیشتری از بازار را در میان گوشی های تاشو به دست آورد.

OnePlus Open به عنوان یک نسخه تغییر نام تجاری از Oppo Find N3 راه اندازی شد. در نتیجه دور از ذهن نیست که گوشی تاشو OnePlus نیز نسخه ای از «Opo Find N5 Flip» باشد. همچنین لازم به ذکر است که گوشی های تاشو با قیمتی رقابتی روانه بازار می شوند. به نظر می رسد وان پلاس قصد دارد با عرضه گوشی تاشو خود، سهم بیشتری از بازار گوشی های تاشو را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است که دوربین تله فوتو یک ویژگی خاص و کمیاب در بین گوشی های تاشو است. Oppo Find N3 Flip تنها گوشی تاشوی است که دارای سنسور تله فوتو است. این منبع آگاه چینی همچنین اضافه می کند که Vivo و Oppo هنوز توسعه تلفن های تاشو را متوقف نکرده اند.