اپل گزارش مالی سه‌ماهه‌ی منتهی به ۳۰ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۰ دی ۱۴۰۲) را منتشر کرده است که درآمد ۱۱۹٫۶ میلیارد دلار و سود ۳۳٫۹ میلیارد دلار را برای غول فناوری کوپرتینو نشان می‌دهد. درآمد کلی اپل در مقایسه با سال گذشته دو درصد افزایش یافته و مقدار سود به‌صورت سالانه ۱۳ درصد رشد داشته است.

گوشی آیفون همچنان منبع اصلی درآمد اپل است و ۶۹٫۷ میلیارد دلار از درآمد این شرکت حاصل فروش این گوشی‌ها بوده، در حالی که کسب‌وکار خدمات اپل، شامل اپل موزیک، تی‌وی پلاس، آی‌کلاد و اپ استور، با عدد ۲۳٫۱ میلیارد دلار به سطح بی‌سابقه‌ای از درآمد دست یافته است.

در بازه‌ی سه ماهه‌ی پایانی ۲۰۲۳، ۱۱٫۹ میلیارد دلار درآمد از فروش ساعت هوشمند اپل و لوازم جانبی دیگر مانند ایرپاد حاصل شده، در حالی که درآمد مک بوک در کانال ۷٫۸ میلیارد دلار پایدار مانده است.

آیپد از درآمد ۹٫۴ میلیارد دلار در سال گذشته به هفت میلیارد دلار کاهش داشته است که افت ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد. اپل در سال ۲۰۲۳ هیچ آیپد جدیدی معرفی نکرد که این می‌تواند عامل اصلی افت شدید در بخش تبلت باشد.

آمریکا با ۵۰٫۴ میلیارد دلار فروش خالص، قوی‌ترین بازار اپل بود، اروپا با ۳۰ میلیارد دلار و چین با ۲۰٫۸ میلیارد دلار در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند. خالق آیفون با افتخار اعلام کرد که اکنون دارای ۲٫۲ میلیارد دستگاه فعال در سراسر جهان است. تیم کوک، مدیرعامل اپل، در آستانه‌ی عرضه‌ی هدست ویژن پرو در ایالات متحده، به تعهد اپل برای نوآوری‌ خیره‌کننده اشاره کرد.