سامسونگ جدیدترین سری لپ‌تاپ‌های خود موسوم‌به گلکسی بوک ۴ را در سه مدل معرفی کرد که شامل گلکسی بوک ۴ اولترا، گلکسی بوک ۴ پرو و گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ می‌شود.

طبق ادعای سامسونگ، سری گلکسی بوک ۴ از پردازنده‌های هوشمندتر، نمایشگرهای تعاملی و سیستم امنیتی قدرتمند بهره می‌برند و می‌توان آن‌ها را نسل جدیدی از کامپیوترهای شخصی مبتنی‌بر هوش مصنوعی دانست.

تی‌ام رو، از مدیران ارشد سامسونگ، می‌گوید شرکتش به توانمندسازی افراد برای تجربه‌ی امکانات جدید تعهد دارد و سری گلکسی بوک ۴ نقش بسیار مهمی در ارائه‌ی بهترین قابلیت‌های ارتباطی اکوسیستم این شرکت ایفا می‌کنند.

سری گلکسی بوک ۴ از نمایشگر Dynaimic AMOLED 2X بهره می‌برند که کنترانست عالی و رنگ‌های زنده‌ای را ارائه می‌دهد. نمایشگر لپ تاپ سامسونگ از فناوری ضدانعکاس بهره می‌برد تا هنگام کار با آن کم‌تر خسته شوید.

گلکسی بوک ۴ پرو

گلکسی بوک ۴ پرو در دو نسخه‌ی ۱۴ و ۱۶ اینچی عرضه می‌شود. نمایشگر ۱۲۰ هرتزی این لپ‌تاپ از نسبت‌تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد و وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش گلکسی بوک ۴ پرو می‌توان به پشتیبانی از دستورات لمسی و پوشش ۱۲۰ درصدی گستره‌ی رنگی DCI-P3 اشاره کرد.