MSI رایانه های شخصی بازی مونتاژ شده خود را در اوایل سال 2024 معرفی کرد و اکنون کل مجموعه برای خرید در دسترس است. پرچمدار این سری یعنی Vision Elite با قوی ترین سخت افزار دنیا از جمله آخرین نسل چهاردهم پردازنده اینتل Core i9 و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4090 گزینه ای عالی برای گیمرهای حرفه ای به حساب می آید.

کامپیوتر شخصی ام اس آی ویژن الیت از قاب جدید MEG Maestro 700L PZ با بدنه آلومینیومی یکپارچه استفاده می کند و پنل جلویی آن مجهز به شیشه خمیده 270 درجه است که نمای جذابی از اجزای داخلی کاربر ارائه می دهد. MSI تنها شرکتی نیست که از شیشه خمیده در قاب های خود استفاده می کند، اما بدون شک اولین شرکتی است که رایانه شخصی از پیش ساخته شده با این طراحی مجلل را عرضه می کند.

وظیفه خنک سازی پردازنده Core i9-14900KF در کامپیوتر Vision Elite توسط یک سیستم خنک کننده مایع AIO 360 میلی متری انجام می شود. از دیگر مشخصات این هیولای بازی می توان به 64 گیگابایت رم DDR5 (دو رم 32 گیگابایتی)، 2 ترابایت فضای ذخیره سازی NVMe M.2، مادربرد MSI Z790 و منبع تغذیه 1000 واتی اشاره کرد. این محصول همچنین مجهز به کارت شبکه 2.5 گیگابایتی، وای فای 7 اینتل و بلوتوث 5.4 است.

طبق وب سایت رسمی MSI، رایانه شخصی بازی Vision Elite می تواند به راحتی آخرین بازی های گرافیکی را با وضوح 4K اجرا کند. این محصول تنها در یک پیکربندی و قیمت 4300 دلار به فروش می رسد.