شایعه شده است که گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اولترا با تغییرات جزئی و پسوند متفاوت در بازار چین عرضه خواهد شد.

گلکسی زد فولد 6 را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های تاشو غول کره‌ای در سال جاری دانست. این گوشی از پردازنده نسل هشتم اسنپدراگون با 3 گیگابایت رم بهره می برد و سامسونگ مکانیزم جدیدی برای جلوگیری از چین و چروک وسط نمایشگر اندیشیده است.

در میان گوشی های سری Z Fold 6، نسخه Ultra بالاترین پیکربندی را خواهد داشت. انتظار نمی رود این محصول به صورت جهانی عرضه شود، اما به نظر می رسد علاوه بر کره جنوبی، برای رقابت با گوشی های پرچمداری مانند OnePlus Open وارد چین نیز شود.

مدل باریک گلکسی زد فولد 6 که انتظار می‌رفت تا پایان سال 2024 با بدنه نازک‌تر، صفحه نمایش بزرگ‌تر و باتری بزرگ‌تر عرضه شود، گفته می‌شود چیزی جز اصلاح پسوند مدل اولترا نیست. برای مشتریان چینی

سامسونگ برخی از دستگاه های خود را در چین با نام های کاملاً متفاوتی نسبت به بازار جهانی عرضه می کند. به عنوان مثال، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 در چین با نام گلکسی W24 و گلکسی W24 Flip عرضه شدند.

انتظار می رود گلکسی زد فولد 6 با نام گلکسی W25 در چین عرضه شود. نسخه چینی دارای مشخصات مشابه نسخه کره ای است. Galaxy Z Flip 6 چین احتمالاً با نام W25 Flip به فروش می رسد.

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت گوشی و مشخصات گلکسی زد فولد 6 اولترا و تفاوت آن با مدل گلکسی زد فولد 6 منتشر نشده است چرا که این دو گوشی با فاصله چند ماهه از یکدیگر روانه بازار خواهند شد. گوشی های تاشو جدید سامسونگ حدود یک ماه دیگر در رویداد Galaxy Unpacked رونمایی خواهند شد.