ساعت‌های نسل قبلی سامسونگ در تاریخ‌های زیر عرضه شدند:

سامسونگ چهارچوب مشخصی برای عرضه‌ی پوشیدنی‌هایش دارد. تنها استثنا در بالا، گلکسی واچ اکتیو است که فوریه‌ی ۲۰۱۹ معرفی و در مارس همان سال به بازار عرضه شد. گلکسی‌واچ‌های دیگر در ماه آگوست معرفی و چند هفته بعد عرضه شده‌اند. اکتیو ۲ عملاً ماه سپتامبر به بازار عرضه شد؛ اما ماه قبل از آن (آگوست) مانند سایر محصولات معرفی شد.

انتظار داریم نسل جدید در رویداد گلکسی آنپکد تابستان امسال در سئول کره جنوبی رونمایی شود. به‌طور دقیق‌تر، گفته می‌شود سامسونگ این رویداد را در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد ۱۴۰۲) برگزار می‌کند. پیش‌بینی می‌شود در این روز نیز شاهد رونمایی گوشی‌های تاشدنی باشیم.

تعیین قیمت ساعت هوشمند آینده‌ی سامسونگ در شرایط فعلی موضوعی دشوار است و تنها می‌توان حدس زد. سال گذشته، سری گلکسی واچ ۵ با قیمت ۲۷۹ دلار برای مدل پایه و ۴۴۹ دلار برای مدل پرو عرضه شد که تنها در یک اندازه در‌دسترس است.

در زمان نگارش این مقاله، نسخه‌ی ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۵ در بازار ایران حدود ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و گلکسی واچ ۵ پرو حدود ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. همچنین، هر مدل در نسخه‌های LTE نیز عرضه شدند که قیمت این سری تقریباً ۳۰ دلار بیشتر از قیمت‌های نسل قبلی بود.

این روند ممکن است برای نسل آینده ادامه پیدا کند. یکی از افشاگران مجله Dialabs ادعا می‌کند قیمت نسخه‌های Bluetooth و 4G گلکسی واچ ۶ ۴۰ میلی‌متری شاید در فرانسه به ترتیب ۳۱۹٫۹۹ و ۳۶۹٫۹۹ یورو باشد.

این رقم ۱۰۰ دلار گران‌تر از نسل چهار در فرانسه خواهد بود. این افشاگر همچنین مدعی شده که مدل ۴۴ میلی‌متری قیمتی برابر با ۳۴۹٫۹۹ و ۳۹۹٫۹۹ دلار خواهد داشت و در صورت صحت‌داشتن، مشخص نیست که آیا آمریکا نیز چنین افزایش قیمتی را تجربه خواهد کرد یا خیر.

ازطرفی دیگر، این افشاگر همچنین گفته است که نسخه‌ی ۴۳ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ کلاسیک شاید ۴۱۹٫۹۹ و ۴۶۹٫۹۹ باشد، درحالی‌که نسخه‌ی ۴۷ میلی‌متری ممکن است ۴۴۹٫۹۹ و ۴۹۹٫۹۹ قیمت داشته باشد. این موضوع باعث می‌شود که مدل کلاسیک حدود ۵۰ دلار از گلکسی واچ ۵ پرو ارزان‌تر باشد.

از یک‌ طرف، حدس‌زدن این موضوع دشوار است که سامسونگ امسال دوباره قیمت را افزایش می‌دهد یا خیر و از طرف دیگر، قیمت‌های فعلی سامسونگ در‌مقایسه‌با رقیب کوپرتینویی‌اش رقابتی باقی می‌ماند. اگر سامسونگ بهبودهای زیادی ارائه دهد، شاید سری جدید قیمت گران‌تری داشته باشند.

طراحی، رنگ و اندازه گلکسی واچ ۶ سامسونگ