پس از معرفی سری گلکسی اس 23، سامسونگ بر روی عرضه گوشی های مقرون به صرفه تری از سری گلکسی A تمرکز کرده است. اما ظاهراً سری گلکسی S23 به استقبال یکی دیگر از اعضای مقرون به صرفه تر به نام Galaxy S23 FE خواهد رفت. با این حال، این گوشی با همان مشخصاتی که انتظار دارید عرضه نخواهد شد.

افشای Galaxy S23 FE دور از دسترس نیست و با تاییدیه های جدید در مورد این گوشی، انتظار داریم در سال جاری شاهد آن باشیم. این ادعاها توسط گزارش های اخیر از منابع مختلف تایید شده است و ظاهرا این گوشی زودتر از زمان انتظار و در سه ماهه سوم سال 2023 در برخی کشورها عرضه خواهد شد.

در حالی که تمامی گوشی های سری گلکسی اس 23 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شدند، انتظار می رود گلکسی اس 23 FE نیز با این تراشه عرضه شود. اگزینوس 2200 وارد میدان نبرد شوید. نام این تراشه را نمی دانید؟ درست است، این تراشه Galaxy S22 Ultraاز پرچم کره سال گذشته استفاده شد. بنابراین Galaxy S23 FE احتمالاً در برابر برادران بزرگتر خود، حداقل از نظر قدرت پردازش، حرف زیادی برای گفتن نخواهد داشت.

سامسونگ در تلاش است تا پرچمدار آینده خود را در بیشتر مناطق جهان عرضه کند. از این رو، می توانیم مدت کوتاهی پس از عرضه این گوشی منتظر این باشیم بازارهای آسیاییبیایید ببینیم که آن را وارد بازار گوشی در کشور ما می کند.