یکی از تغییرات مهم گلکسی اس 24 اولترا نسبت‌ به گلکسی اس 23 اولترا، تخت‌ شدن لبه‌های نمایشگر به‌شمار می‌رود. نمایشگر خمیده از سال‌ها پیش به یکی از امضاهای گلکسی S اولترا تبدیل شده، اما سامسونگ امسال تصمیم گرفته است هر سه دستگاه جدیدش را با نمایشگر و فریم تخت تولید کند.

در برخورد اولیه با گلکسی S24 اولترا، تخت‌ شدن لبه‌ی نمایشگر کاملاً به چشم می‌آید

در برخورد اولیه با گلکسی S24 اولترا، تخت‌ شدن لبه‌ی نمایشگر کاملاً به چشم می‌آید. کارشناسان زومیت از این سبک طراحی استقبال کرده‌اند و از نظر ما سامسونگ در مسیر درستی قدم برداشته است. با این تصمیم پراهمیت، باید کم‌کم برای پایان دوران گوشی‌های مجهزبه نمایشگر خمیده آماده شویم؛ چون همین حالا نیز اکثر گوشی‌ها نمایشگر و فریم تخت دارند، حتی محصولات ارزان‌قیمتی که وارد فهرست بهترین گوشی های اقتصادی می‌شوند.

گلکسی S24 اولترا در کنار تخت‌شدن نمایشگر، تغییر مهم دیگری نیز تجربه کرده که در ابتدا چندان به چشم نمی‌آمد؛ اما حالا که با گوشی از نزدیک کار کرده‌ایم، معتقدیم که کاملاً چشمگیر است.

پرچمدار جدید کره‌ای‌ها از شیشه‌ی محافظ Gorilla Armor استفاده می‌کند که نه‌تنها ۵۰ درصد دوام بیشتر و چهار برابر مقاومت بیشتر دربرابر خط و خش دارد، بلکه نور را ۷۵ درصد کمتر از قبل بازتاب می‌دهد.

Gorilla Armor می‌شود که نمایشگر گلکسی S24 اولترا در زیر نور مستقیم آفتاب و در داخل محیط‌های سربسته، بسیار خواناتر باشد. این شیشه مستقیماً روی بهبود تجربه‌ی کاربری و لذت‌بخش‌بودن رابط کاربری تأثیر می‌گذارد.