آیکیو زیربرند شرکت ویوو بوده که هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خاص و جذاب خود را با قیمتی مناسب معرفی و عرضه می کند. در این بین باید به گوشی آیکیو NEO 9S PRO+ اشاره کرد.

iQOO در حال آماده شدن برای معرفی یک نوع پلاس جدید برای Neo 9S Pro است. این دستگاه ماه گذشته وارد بازار شد و به زودی برادر خود آیکیو Neo 9S Pro+ را دریافت خواهد کرد. امروز، iQOO از طریق پروفایل رسمی Weibo خود اعلام کرد که این گوشی هوشمند در ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

آیکیو تاریخ دقیق راه‌اندازی را تأیید نکرد، اما تأیید نمود که ماه آینده می‌رسد. عرضه این گوشی در ماه آینده تایید شده و یک تیزر گوشی را در رنگ آبی Buff آن نشان می دهد. آیکیو Neo 9S Pro+ با چرم لیچی عرضه می شود. این دستگاه شبیه به 9S Pro و Neo9 Pro قبل از آن است. ما انتظار تغییرات بزرگی نداریم، اما به چیپ Snapdragon 8 Gen 3 مجهز است تا آن را از دو مدل دیگر با چیپ مدیاتک Dimensity 9300 متفاوت کند.

علاوه بر تصویر تیزر، ما همچنین نگاهی زنده به Neo 9S Pro+ داشتیم که بخشی از دستگاه‌های آیکیو و ویوو خواهد بود. اینها مختص اعضای تیم ملی المپیک چین است. برای مقایسه، غیرپلاس 9 اس پرو یک صفحه نمایش 6.78 اینچی LTPO امولد با نرخ نوسازی 144 هرتز و وضوح 2800 در 1260 پیکسل دارد. در بخش فنی آن، پردازنده مدیاتک Dimensity 9300 با 1 هسته ARM Cortex-X4 دارای فرکانس 3.25 گیگاهرتز، 3 هسته ARM Cortex-X4 دارای فرکانس 2.85 گیگاهرتز و 4 هسته ARM Cortex-A720 دارای فرکانس 2 گیگاهرتز قرار دارد. 9S Pro+ می تواند دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 باشد.

آیکیو NEO 9S PRO+ در نزدیکی

9S Pro دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین 50 مگاپیکسلی اولتراواید است. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط Snapdragon Sound اشاره کرد. این گوشی دارای وای فای 7 و بلوتوث 5.4 است. این دستگاه از باتری 5160 میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی 120 واتی بهره می برد.

در دیگر خبرها آیکیو هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند. این برند همیشه سعی دارد تا سبد محصول خود را کامل سازد. آیکیو 13 در دست توسعه است و انتظار می‌رود در نوامبر سال جاری عرضه شود. مدل قبلی، iQOO 12 نیز در نوامبر سال گذشته عرضه شد. اکنون مشاور دیجیتال چت استیشن برخی از جزئیات کلیدی را در مورد صفحه نمایش، دوربین، باتری، چیپست، شارژ و موارد دیگر از یک گوشی جدید مرموز فاش کرده است.

قابل ذکر است، او چیزی در مورد برند یا مدل ذکر نکرده است. بخش نظرات پست Weibo نشان می دهد که این گوشی می تواند iQOO 13 یا وان پلاس 13 باشد. با این حال، با قضاوت از روی مشخصات و مقایسه آنها با شایعات قبلی، به نظر می رسد که این گوشی می تواند جانشین آیکیو 12 باشد. برای مثال، DCS خاطرنشان می کند که این گوشی مرموز یک صفحه نمایش تخت ارائه می دهد، در حالی که گفته می شود وان پلاس 13 به یک صفحه نمایش تخت مجهز خواهد شد.

این گوشی به فریم وسط فلزی و شیشه در جلو و عقب مجهز خواهد شد. این نمایشگر به یک پنل AMOLED تخت 2K و یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک مجهز است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود. برای تامین انرژی این سیستم یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی وجود خواهد داشت و این گوشی همچنین از ترکیبی از شارژ سریع بی سیم 100 واتی + 50 واتی پشتیبانی می کند. در مورد دوربین، یک لنز سه گانه در عقب و یک دوربین سلفی در جلو وجود خواهد داشت. سیستم دوربین عقب شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید