در ماه می، اچ‌تی‌سی از گوشی‌های هوشمند U23 و U23 Pro در تایوان رونمایی کرد و مشخصات دقیق و اطلاعات قیمت مدل پرو را ارائه داد. با این حال، در آن زمان، جزئیات قیمت و در دسترس بودن HTC U23 برای عموم منتشر نشد. حالا این برند رسما اعلام کرده که HTC U23 قرار است تاریخ 25 جولای در بازار تایوان عرضه شود.

اطلاعیه در مورد تاریخ عرضه HTC U23 تایوان از طریق صفحه رسمی فیس بوک HTC Taiwan اعلام شد. آنها لینکی به صفحه لندینگ دستگاه  ارائه کردند، جایی که می توانید مشخصات و ویژگی های جامع را برای مرجع خود پیدا کنید.

HTC U23 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ اولد با نرخ نوسازی 120 هرتز است. این نمایشگر توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود و در برابر خط و خش و ضربه مقاومت می کند. سیستم دوربین اصلی شامل یک لنز 64 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی می شود که ویژگی هایی مانند حالت حرفه ای، حالت صحنه شب، حالت پرتره فوری، عکس های با زاویه باز 120 درجه، تنظیم زیبایی، عکاسی تایم لپس و حرکت آهسته را ارائه می دهد. دوربین اصلی از فیلمبرداری 4K با تثبیت کننده تصویر الکترونیکی (EIS) پشتیبانی می کند.

در جلو، یک دوربین 32 مگاپیکسلی وجود دارد که قابلیت تنظیم زیبایی، حالت پرتره فوری، حالت صحنه شب و قابلیت عکاسی تایم لپس را نیز ارائه می دهد.

 

اچ تی سی U23 جذاب و پرمدعا

در اخباری مرتبط مطابق با اولویت رو به رشد تبلت در محیط های کاری و تحصیلی، به نظر می رسد HTC در حال آماده شدن برای رونمایی از جدیدترین محصول خود تحت عنوان، HTC A103 Plus باشد. با توجه به مشخصات، هدف این تبلت جدید پاسخگویی به نیازهای مختلف دانش آموزان و دانشجویانی است که به دنبال دستگاه های با کارایی بالا هستند.

اچ تی سی A103 Plus موفق شد گواهی Google GMS را کسب کند و نشان می دهد که دستگاه در حال انجام تست و ارزیابی دقیق است. با قضاوت از اطلاعات موجود در مورد مشخصات آن، اچ تی سی  A103 Plus به عنوان یک تبلت مقرون به صرفه شناخته می شود. قیمت پیش‌بینی‌شده و مجموعه ویژگی‌های دستگاه انتظار می‌رود طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگانی را که به دنبال یک تجربه مقرون‌به‌صرفه و در عین حال توانمند هستند، برآورده کند.

این گواهی تایید می کند که HTC A103 Plus تبلت Wi-Fi 4G خواهد بود. این مدل دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی FHD با وضوح 1200*1920 پیکسل است. همچنین از پردازنده مدیاتک MTK8768A برخوردار بوده که شامل چهار هسته Arm Cortex-A53 دارای فرکانس 2.0 گیگاهرتز و چهار هسته Arm Cortex-A53 دارای فرکانس 1.5 گیگاهرتز می شود. این شامل یک GPU (IMG8320) با فرکانس 650 مگاهرتز برای پردازش گرافیکی است. این تبلت با دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی عرضه می شود، در حالی که می توان با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی که دارای قابلیت تشخیص چهره و قابلیت بازگشایی چهره با هوش مصنوعی است، عکس های سلفی گرفت.

اچ تی سی A103 Plus دارای سیستم عامل اندروید 13.0 بوده و 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد که با استفاده از کارت MicroSD تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است. این تبلت از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته و از بلوتوث 5.0 و وای فای دو بانده پشتیبانی می کند. دستگاه همچنین دارای پورت Type-C USB 2.0، پشتیبانی از OTG و حسگرهای مختلف از جمله ژیروسکوپ، شتاب سنجش و غیره خواهد بود. محصول جدید اچ تی سی دارای ویژگی های استانداردی مانند GPS، A-GPS و GLONASS برای ردیابی دقیق موقعیت مکانی خواهد بود.

به طور کلی، HTC A103 Plus باید به عنوان یک گزینه مناسب هم برای مصرف کنندگان و هم برای مشاغلی که به دنبال یک گزینه اقتصادی برای مقاصد کاری، سرگرمی و ارتباطاتی هستند، عرضه شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند تایوانی چه برنامه ای در سر دارد. این برند هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید