پس از عرضه سامسونگ گلکسی M34 5G طی هفته گذشته در بازار هند، این برند در نهایت دستگاه را برای خرید از طریق فروشگاه های آنلاین و خرده فروشی در دسترس قرار داد.

سامسونگ Galaxy M34 5G در حال حاضر برای خرید در پلتفرم های مختلف از جمله آمازون هند، وب سایت رسمی سامسونگ و خرده فروشان پیشرو در دسترس است.

در مورد قابلیت‌های دوربین، گلکسی M34 5G دارای سیستم دوربین سه گانه در عقب است. این بخش از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) برای گرفتن عکس های واضح و ثابت تشکیل شده است. علاوه بر این، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض برای گرفتن پرسپکتیوهای بازتر و یک سنسور عمق یا ماکرو 2 مگاپیکسلی برای افزودن جلوه های عمق یا گرفتن عکس های نزدیک وجود دارد.

در جلو، یک دوربین 12 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی وجود دارد. سامسونگ ویژگی هایی مانند Monster Shot 2.0، Fun Mode و Nightography را برای بهبود تجربه عکاسی در این دستگاه معرفی کرده است. در اخباری مرتبط اوایل این ماه، گزارش شد که سامسونگ در حال کار با گوگل برای ادغام برنامه های بهینه شده روی نمایشگر ثانویه گلکسی Z Flip 5 است. در حال حاضر، یک افشاگر فاش کرده است که Google Maps در نمایشگر بیرونی گوشی آینده قابل دسترسی خواهد بود. انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 را همراه با سایر دستگاه ها در رویداد Unpacked آتی تا پایان ماه جولای معرفی کند.

قابل توجه ترین ارتقا در گلکسی زد فلیپ 5 نسبت به نسل قبلی خود، صفحه نمایش بیرونی بزرگ در پنل عقب است که رندرهای مطبوعاتی اخیراً فاش شده تقریباً آن را تأیید می کنند. انتظار می رود صفحه نمایش ثانویه 3.4 اینچی با وضوح 720p باشد. همچنین دارای یک حالت پوشه مانند منحصر به فرد برای اطمینان از وجود فضای کافی برای تنظیم دوربین دوگانه عقب است.

ادغام گوگل مپ در صفحه بیرونی به این معنی است که کاربران می توانند بدون نیاز به باز کردن دستگاه به آن دسترسی داشته باشند. با این حال، باید دید نقشه در نمایشگر ثانویه چگونه عمل می کنند. از آنجایی که این یک نسخه بهینه از برنامه خواهد بود، احتمالاً آپدیت مهم ناوبری را نشان می دهد و نه کل برنامه را. باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شرکت کره ای چیست. صرف نظر از این، ادغام برنامه کاربردی را برای کاربرانی که در گوشی تاشو هستند مفید می کند.

در مورد مشخصات اصلی، انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. بر اساس گزارش ها، این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برد. گفته می‌شود که گوشی تاشو جدید از یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

در خبری مرتبط انتظار می‌رود سامسونگ ساعت های سری گلکسی واچ 6 خود را تا پایان ماه آینده معرفی کند و اکنون قبل از عرضه، مطالب بازاریابی دستگاه‌های آینده به بیرون درز کرده است.

به لطف اطلاعات و افشاگر معروف، Evan Blass(@evleaks)، تصاویر بازاریابی رسمی از دستگاه های آینده سری Galaxy Watch 6 سامسونگ به بیرون درز کرده است. رندرهای هر دو دستگاه Galaxy Watch 6 و Watch 6 Classic فاش شده است. ما می توانیم دو دکمه فیزیکی را در هر دو ساعت هوشمند در سمت راست پیدا کنیم. دکمه هوم در بالا و دکمه برگشت درست زیر آن قرار دارد. دکمه هوم نیز دارای یک برجستگی قرمز رنگ است که آن را از دکمه برگشت متمایز می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید