سامسونگ اخیرا از یک گوشی میان رده جدید با نام گلکسی M35 5G رونمایی کرده است. مدلی که بخشی از سری گلکسی M است.

سری گلکسی M سامسونگ بر روی بودجه و بازار میان رده تمرکز دارد. امروزه این سری دارای مدل جدیدی به نام گلکسی M35 5G است.

سامسونگ مشتاق است از همان زبان طراحی در سری گوشی های هوشمند خود استفاده کند. گلکسی M35 5G نیز از این قاعده مستثنی نیست. این طراحی همان طراحی دوربین عمودی را دارد که در سایر مدل های سامسونگ دیده می شود. با این حال، گلکسی M35 دارای پشتی بافتی است که ممکن است برای برخی جذاب باشد. M35 5G همچنین گزینه های رنگی پیچیده ای از جمله خاکستری، آبی آسمانی و آبی دریایی را ارائه می دهد. ابعاد گوشی سامسونگ گلکسی M35 5G بیش از 162.3 در 78.6 در 9.1 میلی متر و وزن آن 222 گرم است.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی S-AMOLED است. وضوح FHD+ دارد و می تواند تا 1000 نیت روشنایی برای تماشای فضای باز داشته باشد. برای تجربه ای روان تر، این گوشی با نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز نیز عرضه می شود. سامسونگ نمایشگرهای خوبی تولید می کند اما لبه های این مدل استثنایی است که با توجه به قیمت قابل قبول است.

در بخش دوربین، گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه عقب است. دوربین اصلی یک دوربین 50 مگاپیکسلی با OIS است که عکس های تثبیت شده را ارائه می دهد. در کنار این، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو وجود دارد. در قسمت جلویی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی در سوراخ مرکزی نمایشگر قرار گرفته است. با استفاده از این سیستم دوربین، می‌توانید مناظر مناسب، نمای نزدیک و فیلم‌های پایدار را به لطف OIS ثبت کنید و آن را برای انواع نیازهای عکاسی همه‌کاره می‌کند.

در مورد پردازنده، چیپست Exynos 1380 قدرت گوشی را تامین می کند. این پردازنده خود سامسونگ است و بازار میان رده را هدف قرار داده است. عملکرد بیشتر با گنجاندن یک سیستم خنک کننده پیشرفته افزایش می یابد. یکی از بزرگترین ویژگی های گلکسی M35 5G باتری 6000 میلی آمپر ساعتی آن است. این در مقایسه با استانداردهای فعلی بازار بسیار بزرگ است. در حال حاضر گوشی هایی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت وجود دارد، بنابراین گلکسی M35 با چنین ظرفیت عظیمی متمایز است. با این حال، برخلاف رقبایی که شارژ سریع 65 واتی را در این محدوده ارائه می کنند، سرعت شارژ تنها به 25 وات محدود شده است.

از نظر نرم افزاری، گوشی OneUI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 دریافت می کند. این شرکت همچنین تضمین می کند که سیستم عامل اندروید به مدت 4 سال و به روز رسانی های امنیتی به مدت 5 سال به روز می شود. چنین پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت در این بخش قیمتی نادر است و برای سال های آینده به کاربران آرامش خاطر می دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش، دو بلندگو، دو سیم‌کارت ۵G و وای‌فای ۶ اشاره کرد.

گلکسی M35 5G اکنون در برزیل در دسترس است. قیمت آن 2429 R$ (470 دلار) با پیکربندی 256/8GB است. هنوز در دسترس بودن در مناطق دیگر تایید نشده است، اما انتظار می رود این گوشی در بازارهای بیشتری در دسترس باشد. اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی را می توانید در وب سایت سامسونگ مشاهده کنید.

به طور کلی، گلکسی M35 5G بازار هدفی از کاربران سنگین دارد که عمر باتری و خدمات پس از فروش را در اولویت قرار می دهند. تعداد زیادی از گوشی‌های اندرویدی با این بودجه از نرم‌افزار پیشرفته پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین گلکسی M35 5G با باتری بزرگ و پشتیبانی نرم‌افزار پیشرفته‌اش متمایز است.

خبر دیگر اینکه سامسونگ دیسپلی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صفحه نمایش و پنل تلویزیون های هوشمند است که به تازگی نسل جدید صفحه نمایش LED کوانتوم دات را معرفی کرده است.

این نمایش در رویداد Society for Information Display ارائه شد. نمایشگرهای نقاط کوانتومی موجود از لومینسانس استفاده می کنند که برای افزایش رنگ به منبع نور نیاز دارد. QD-LED عملکرد بالای نمایشگرهای خودنور را با دقت رنگ برتر و طیف رنگی گسترده ای از نقاط کوانتومی ترکیب می کند. نور را مستقیماً از طریق جریان ساطع می کند و به دلیل وجود نقاط کوانتومی معدنی، پایداری مواد بالاتری نسبت به OLED دارد.

نمونه اولیه پنل QD-LED سامسونگ 18.2 اینچ، مناسب برای لپ تاپ های بزرگ، با وضوح 1800 x 3200 پیکسل و تراکم پیکسل 202 PPI است. این پنل از چاپ جوهر افشان برای الگوبرداری از پیکسل های بزرگ استفاده می کند که راندمان تولید را تا حد زیادی بهبود می بخشد. پنل QD-LED سازگار با محیط زیست سامسونگ از نقاط کوانتومی مرکب کادمیوم سنتی اجتناب می کند و بر فرآیند بدون کادمیوم متکی است. شایان ذکر است که مقاله پیوند داده شده جایزه معتبر «جایزه مقاله سالانه برجسته» را از SID دریافت کرد.

منبع

به این پست امتیاز دهید