آنر اخیرا گوشی Honor 90 Lite 5G را در اروپا عرضه کرده است. دستگاهی میان رده با قیمت 300 یورو و سنسور 100 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی. اکنون به نظر می رسد این گوشی هوشمند در حال حرکت به سمت آسیا است زیرا اخیراً در وب سایت صدور گواهینامه IMDA مشاهده شده است.

طبق این لیست، به نظر می رسد Honor 90 Lite 5G با شماره مدل CRT-NX1 در سنگاپور عرضه خواهد شد. در حالی که لیست جزئیات یا مشخصات خاصی در مورد دستگاه ارائه نمی دهد، باید توجه داشت که Honor 90 Lite 5G قبلاً در اروپا عرضه شده است و از این رو ما اطلاعات جامعی در مورد مشخصات آن داریم.

Honor 90 Lite 5G دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی با سوراخ دوربین در وسط نمایشگر است. رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی صاف 90 هرتز را ارائه می دهد.

از نظر قابلیت‌های دوربین، Honor 90 Lite دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 100 مگاپیکسلی با وضوح بالا با دیافراگم f/1.9، به همراه یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز فوق‌العاده 5 مگاپیکسلی است. لنز واید . یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی تعبیه شده است.

از نظر سخت افزاری Honor 90 Lite به پردازنده قدرتمند Dimensity 6020 مجهز شده است.این دستگاه مجهز به 8 گیگابایت رم بوده و همچنین از فناوری رم مجازی 5 گیگابایتی بهره می برد. این دستگاه فضای ذخیره سازی کافی را با ظرفیت 256 گیگابایت حافظه داخلی فراهم می کند. این گوشی هوشمند از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می کند.

در همین راستا، آنر به طور رسمی اعلام کرده است که آنر X50 در تاریخ 5 جولای در چین عرضه می شود. به همراه این اعلامیه، این شرکت پوستری را منتشر کرد که طراحی پشتی گوشی هوشمند را نشان می دهد. با توجه به تایید قبلی مدل Honor ALI-AN00 توسط مقامات چینی در TENAA در ماه مه، این به شدت نشان می دهد که Honor X50 احتمالاً همان دستگاه است.

پوستر زیر اولین نگاهی به طراحی پشتی Honor X50 دارد که جانشین Honor X40 سال گذشته خواهد بود. X50 مانند مدل قبلی خود دارای یک جزیره دوربین دایره ای است که شامل دو دوربین و یک فلاش LED است.

Honor یک دوربین Matrix AI Vision را در مرکز جزیره دوربین Honor X50 حک کرده است. لبه ماژول دوربین تایید می کند که دستگاه به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1/1.67 و دیافراگم f/1.75 مجهز شده است. X50 علاوه بر رویت شدن در TENAA، دارای گواهینامه 3C با شارژر 35 واتی نیز شده است.

منبع

به این پست امتیاز دهید