گفته می شود که Honor در حال کار بر روی مدل جدیدی از گوشی هوشمند Honor X50 است. گفته شده که مدل جدید “فیس لیفت” X50 اصلی محسوب شده، به این معنی که در طراحی بهبود پیدا خواهد کرد اما در سخت افزار یکی باقی می ماند.

به گفته یکی از منابع داخلی Digital Chat Station، گوشی Honor X50 جدید دارای طراحی جلو مشابه X50 اصلی، با نمایشگر خمیده و حفره دوربین سلفی وسط صفحه نمایش است. با این حال در قسمت عقب، از نشانه های طراحی هواوی میت ایکس 5 (Huawei Mate X5) استفاده می کند. یعنی این گوشی دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای با ظاهری آینده‌نگر خواهد بود و تجربه کاربری بهتری ارائه می دهد.

در غیر این صورت، از آنجایی که گوشی آینده یک مدل فیس لیفت است، مشخصات سخت افزاری مشابه مدل اصلی خواهد داشت. این بدان معناست که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLED با وضوح 1.5K پیکسل، حداکثر روشنایی 1200 نیت و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 بهره می برد و تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

در بخش دوربین‌، سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی دارد. دوربین جلو یک سنسور 8 مگاپیکسلی بوده و به همین ترتیب، دستگاه در چهار رنگ ارائه می شود: مشکی زیبا، بارانی آفتابی، آبی قهوه ای و نارنجی سوزان. با این حال، آنر ممکن است انواع رنگ های مختلفی را برای دستگاه جدید ارائه دهد. آنر X50 در حال حاضر دارای قیمت اولیه 1399 یوان در سرزمین اصلی چین است.

گوشی Honor X50 جدید بزودی از راه می رسد

در اخباری مرتبط طی 24 ساعت پس از عرضه، گوشی هوآوی Mate 60 RS Ultimate Design توسط 1.3 میلیون نفر در فروشگاه آنلاین رسمی هوآوی یعنی Vmall در چین رزرو شده است. Mate 60 RS Ultimate Design در دو رنگ قرمز و مشکی عرضه می شود. این گوشی دارای دو نوع حافظه با قیمت 11999 یوان برای 512 گیگابایت و 12999 یوان برای نوع حافظه 1 ترابایتی است. هر دوی این گوشی ها دارای 16 گیگابایت رم هستند.

با صحبت در مورد رزرو، هواوی شروع به تعیین دستگاه در 25 سپتامبر طی ساعت 6 عصر در چین کرد و رزرو در 27 سپتامبر در ساعت 22 به پایان می رسد. فروش آزاد این گوشی جدید برای 28 سپتامبر برنامه ریزی شده است. از امروز، هوآوی Vmall نشان می دهد که بیش از 1.3 میلیون مشتری یک دستگاه از هوآوی Mate 60 RS Ultimate Design را رزرو کرده اند. با این حال، تعداد هنوز در حال افزایش است و یک روز دیگر تا پایان رزرو باقی مانده است.

در مراسم معرفی پرچمدار، هواوی از برند جدید Ultimate Design فوق پریمیوم رونمایی کرد. این برند بر روی گوشی های پرچمدار هواوی فعالیت می کند. Mate 60 RS Ultimate Design با روندهای زیبایی شناسی پیشرو و مهارت های برتر ساخته شده است. جذابیت این گوشی در عقب آن نهفته که از سرامیک قرمز کمیاب ساخته شد. همچنین شکل و جزئیات مانند طرح الماس ستاره ای شکل گرفته است.

شبیه به هوآوی Mate 60 Pro و Pro+، گوشی RS Ultimate Design جدید قابلیت تماس ماهواره ای را نیز ارائه می دهد. این به مشتریان امکان می‌دهد در مواقعی که شبکه تلفن همراه در دسترس نیست، از طریق ماهواره تماس بگیرند. این قابلیت در حال حاضر، فقط در گوشی های هوشمند هواوی موجود است. هوآوی Mate 60 RS Ultimate Design دارای صفحه نمایش بزرگ 6.82 اینچی OLED با نرخ نوسازی تطبیقی LTPO است. در همین حال، ایمنی صفحه نمایش توسط شیشه جدید Kunlun تضمین می شود. این گوشی به لطف الگوریتم دوربین جدید XMAGE و فناوری دیافراگم متغیر به یک سیستم دوربین قدرتمند مجهز شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید