پس از خاموش کردن تعدادی از برنامه‌های خود، از جمله Google Podcast، Google اکنون برنامه دیگری را با نام کامل Stack: PDF Scanner از Google Area 120 خاموش می‌کند. این برنامه برای سازمان‌دهی، مدیریت و اسکن فایل‌های PDF استفاده می‌شود.

برنامه Stack بخشی از پروژه Area 120 گوگل بود که شامل چندین برنامه موفق از جمله Gmail و News است. پروژه‌های توسعه‌یافته توسط Area 120 اگر نتوانند انتظارات عملکرد یا معیارهای پذیرش کاربر را برآورده کنند، بسته می‌شوند.

گوگل در بیانیه خود می گوید که پشتیبانی از برنامه Stack را در 23 سپتامبر (2 اکتبر) پایان می دهد و اعلام کرد که تمام ویژگی های Stack به Google Drive منتقل شده است.

حالت ضبط خودکار در Google Drive می‌تواند عکس‌برداری از اسناد را آسان کند و سپس پیش‌نمایش تصاویر را همراه با ابزارهایی برای برش، چرخش و فیلتر کردن عکس‌ها با قابلیت افزودن صفحات بیشتر به فایل PDF ارائه دهد. Google Drive از یادگیری ماشینی برای پیشنهاد موضوعات مرتبط استفاده می کند.

گوگل می گوید کاربران Stack می توانند از گزینه Export all document to Drive در قسمت تنظیمات برنامه برای انتقال تمام اسناد ذخیره شده به یک پوشه سبز رنگ به نام Stack در Google Drive استفاده کنند.