موتورولا هر ساله نسل جدیدی از گوشی های هوشمند را معرفی و عرضه می کند. به زودی باید شاهد عرضه یک مدل میان رده به نام Motorola Moto G85 باشیم.

همین هفته گذشته، Moto G85 در رندرهای فاش شده با صفحه نمایش خمیده و سیستم دوربین دوگانه در پشت مشاهده شد. قبل از آن، این گوشی هوشمند حتی از پلتفرم GeekBench نیز بازدید کرده بود. G85 جدید همچنین در دو گزینه رنگی که شامل گزینه های خاکستری و سبز می شود نیز قابل مشاهده است. این گزینه دارای رنگ سبز روشن با روکش چرم گیاهی در پشت است.

رندرهای قبلی که به صورت آنلاین منتشر شده بود، نوع دیگری از بدنه چرم گیاهی را نشان می داد، اما با طرح رنگ آبی. از نظر سخت افزاری، انتظار می رود که Moto G85 از نسل سوم پردازنده اسنپدراگون 4 همراه با 8 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 619 استفاده کند، در حالی که شایعات ادعا می کنند که Moto G85 با Dolby Atmos عرضه خواهد شد، اما این مدل از پردازنده 3.5 میلی متری خودداری خواهد کرد. جک هدفون.

در بخش دوربین، شما یک تنظیم دوربین دوگانه در پشت دارید که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و احتمالاً یک لنز با زاویه فوق‌العاده تشکیل شده است. Moto G85 در یک سایت خرده فروشی اروپایی مشاهده شده است. به عبارت دیگر، راه اندازی یک گوشی هوشمند نزدیک است.

Motorola Moto G85 در همین نزدیکی است

در خبر دیگر، موتورولا قصد دارد هر ساله نسل جدیدی از گوشی های هوشمند را معرفی و عرضه کند. در این بین باید به موتورولا ریزر 50 اولترا اشاره کرد که به زودی وارد بازار می شود.

درست مانند مدل قبلی Moto Razr 40 Ultra، جانشین آن نیز دارای صفحه نمایش داخلی POLED منعطف 6.9 اینچی با وضوح 2640 در 1080 پیکسل و صفحه نمایش 3.6 اینچی تاشو است.

برخلاف نمایشگر، چیپست از نسل اول اسنپدراگون 8+ به نسل سوم اسنپدراگون 8s ارتقا یافته است. بر اساس اطلاعات فاش شده، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در این مدل تعبیه شده است. برای کسانی که آشنایی ندارند، Moto Edge Edge 50 Ultra و iQOO Z9 Turbo اخیرا از این چیپست استفاده کردند. این دستگاه مجهز به یک هسته Cortex-X4 با فرکانس 3 گیگاهرتز، 4 هسته Cortex-A720 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و 3 هسته Cortex-A520 کم مصرف است.

یکی دیگر از ارتقاء بزرگ سیستم دوربین پشتی این گوشی است. سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی با سنسورهای 50 مگاپیکسلی جایگزین شدند. همچنین گزارش شده است که لنز فوق عریض با یک تله فوتو 2 برابر جایگزین شده است. با این حال، سلفی 32 مگاپیکسلی ثابت مانده است. این گوشی همچنین دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی کمی بزرگتر در مقایسه با ظرفیت 3800 میلی آمپر ساعتی قبلی است. پشتیبانی از شارژ سیمی و بی سیم

پوشش ضد آب نیز با استاندارد IPX8 ضد گرد و غبار و آب جایگزین شده است. IPX8 به این معنی است که دستگاه را می توان در آب شیرین تا عمق 1.5 متر غوطه ور کرد. با این حال، از گرد و غبار محافظت نمی شود. این گوشی از eSIM نیز پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی اولین گوشی تاشو این شرکت خواهد بود که دارای رابط کاربری Hello UI است، یک پوسته سفارشی مبتنی بر اندروید 14. Razr+ 2023 (نوع 8 گیگابایت + 256 گیگابایت) با برچسب قیمت 999 دلار عرضه شد. به نظر می رسد قیمت ثابت بماند.

منبع

به این پست امتیاز دهید