پس از فاش شدن رندرهای پیکسل 9 پرو، اکنون تصاویر واقعی این گوشی فاش شده است. با توجه به تصاویر، طراحی پرچمدار جدید هاست گوگل در حال تغییر است.

به گفته روزتکد، اندازه صفحه نمایش پیکسل 9 پرو 6.1 اینچ خواهد بود. مدل دیگر گوشی مورد بحث Pixel 9 Pro XL نام دارد و از صفحه نمایش 6.7 اینچی بهره می برد. پیکسل 9 پرو 128 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم خواهد داشت.

ماژول دوربین
مشخصات رم و ذخیره سازی
پیکسل 9 پرو تا آیفون 14 پرو مکس

ماژول دوربین Pixel 9 Pro به شکل قرص خواهد بود و شامل سه دوربین و یک سنسور دما خواهد بود. قاب جدیدترین گوشی گوگل طراحی مسطح دارد و به راحتی اثر انگشت کاربر را نمایش می دهد.

دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار دارند. در بالای قاب شاهد یک بریدگی هستیم که به آنتن اختصاص داده شده است. در پایین قاب یک پورت USB-C، یک بلندگو، یک میکروفون و یک درگاه سیم کارت قرار دارد.

به طور کلی، به نظر می رسد طراحی پیکسل 9 پرو تفاوت های چشمگیری با پیکسل 8 پرو داشته باشد. پرچمدار جدید Mountain View اکنون بیشتر شبیه پرچمدار سایر برندها است.

مقالات مرتبط

تاریخ عرضه و قیمت پیکسل 9 پرو جدید هنوز مشخص نیست. باید دید این محصول می تواند بهترین گوشی های بازار را به چالش بکشد یا خیر.