آمازون در چند سال گذشته به هاب تقریباً همه محصولات تبدیل شده است. اما چرا هر زمان که سعی می کنید محصولی را سفارش دهید، به جای آن با خطای « This Item Cannot Be Shipped » را در آمازون دریافت می کنید؟ و دلیل اینکه آمازون نمی تواند به محل شما ارسال کند چیست؟ برای دانستن به خواندن ادامه دهید.

ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که چرا شما خطای آمازون « This Item Cannot Be Shipped » دریافت می‌کنید. بنابراین، در این مقاله، ابتدا به دلیل دریافت این خطا در آمازون نگاه می کنیم و سپس به نحوه رفع آن می پردازیم. بیایید درست وارد آن شویم.

چرا آمازون خطای ” This Item Cannot Be Shipped ” را می دهد؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا آمازون نمی تواند به محل تحویل انتخابی شما ارسال کند. اجازه دهید نگاهی به چند مورد از آنها بیندازیم.

ممکن است آدرس تحویل را اشتباه وارد کرده باشید.

آمازون محدودیت های حمل و نقل بعدی دارد. بنابراین، اگر ابعاد محصول با معیارهای حمل و نقل محلی مطابقت نداشته باشد، این خطا را مشاهده خواهید کرد.

ممکن است مکان شما (به طور موقت) به دلیل مشکلات گارانتی یا محدودیت های سازنده غیرقابل استفاده باشد.

فروشنده منتخب به دلیل ماهیت محصول (فاسد شدنی یا قابل اشتعال) دیگر در محل شما تحویل نمی دهد.

نام روی آدرس شما با معیارهای امنیتی آمازون مطابقت ندارد.

اگر در حال سفارش حمل و نقل بین المللی هستید، ممکن است فروشنده در حال حاضر آن را ارائه ندهد.

اکنون که می دانیم چرا آمازون نمی تواند به مکان شما ارسال کند، اجازه دهید بررسی کنیم که چگونه می توانیم آن را تعمیر کنیم و در نهایت محصول را سفارش دهیم.

در این بخش، ما به 9 روش کمک می‌کنیم تا خطای « This Item Cannot Be Shipped » در آمازون برطرف کنید. بیا شروع کنیم.

توجه: قبل از ادامه، مطمئن شوید که به حساب آمازون خود وارد شده اید.

 

  1. آدرس تحویل خود را دوباره بررسی کنید

اگر آدرس نادرستی اضافه کرده اید، ممکن است هنگام سفارش در آمازون، خطای « This Item Cannot Be Shipped»  نشان دهد. برای بررسی این موضوع، جزئیات آدرس را در آمازون باز کنید و مطمئن شوید که آدرس صحیح را اضافه کرده اید. در اینجا نحوه

مرحله 1: آمازون را در هر مرورگر وب باز کنید.

مرحله 2: در اینجا، روی آدرس قابل مشاهده در بالا کلیک کنید.

اکنون، بررسی کنید و ببینید آیا این آدرسی است که می خواهید سفارش خود را به آن تحویل دهید. سپس به صفحه محصول بروید و دوباره سفارش خود را ثبت کنید.

 

  1. نام خود را در آدرس تحویل بررسی کنید

برخی از سفارش‌ها که ارزش بالایی دارند یا تعداد آنها بسیار محدود است، نیاز به یک نام مناسب برای افزودن به آدرس انتخابی شما دارند. این بدان معناست که اگر آدرس تحویل فعلی شما مخفف نام شما یا نام مستعار اضافه شده باشد، ممکن است باعث شود آمازون خطا را نشان دهد.

برای رفع این مشکل، جزئیات آدرس را باز کنید و به جای آن نام کامل خود را اضافه کنید. برای انجام آن مراحل زیر را دنبال کنید.

توجه: برای ویرایش آدرس پیش‌فرض خود برای خریدهای دیجیتال، ابتدا باید آدرس پیش‌فرض دیگری را تنظیم کنید.

مرحله 1: آمازون را باز کنید و روی جزئیات آدرس خود کلیک کنید.

مرحله 2: در اینجا، به پایین بروید و روی «Add an address or pick-up point» کلیک کنید.

مرحله 3: اکنون به آدرس تحویل انتخابی خود بروید و روی Edit کلیک کنید.

مرحله 4: در اینجا، نام را در صورت نیاز تغییر دهید.

مرحله 5: پس از اتمام، به پایین اسکرول کنید و روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون، این آدرس را به عنوان آدرس تحویل خود انتخاب کنید و دوباره سفارش را در آمازون ثبت کنید.

  1. محل تحویل متفاوتی را انتخاب کنید

گاهی اوقات آدرس شما ممکن است به دلیل محدودیت های حمل و نقل آمازون یا دلایل دیگر قابل تحویل نباشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، می توانید یک آدرس جایگزین انتخاب کنید و به جای آن سفارش خود را در آنجا تحویل دهید.

این می تواند هر چیزی باشد، از آدرس دفتر گرفته تا آدرس دوستان و خانواده شما. با این حال، اطمینان حاصل کنید که طرف مقابل را در مورد تاریخ های تحویل مطلع کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله 1: آمازون را باز کنید و روی گزینه آدرس کلیک کنید.

مرحله 2: اگر آدرس جایگزین از قبل در حساب آمازون شما موجود است، از این لیست روی آن کلیک کنید.

مرحله 3: برای افزودن آدرس، به پایین بروید و روی “Add an address or pick-up point” کلیک کنید.

مرحله 4: در اینجا، روی Add address کلیک کنید.

مرحله 5: اکنون در این صفحه اسکرول کنید و مشخصاتی مانند نام شخص یا موسسه، آدرس، شماره موبایل مربوطه و غیره را وارد کنید.

مرحله 6: پس از انجام، روی  Add addressکلیک کنید.

مرحله 7: سپس، به آدرس جدید اضافه شده بروید و روی “Set as Default” کلیک کنید.

سپس به صفحه محصول مربوطه رفته و دوباره سفارش را انجام دهید.

  1. صفحه را رفرش کنید و دوباره امتحان کنید

رفرش صفحه به بارگیری مجدد اطلاعات سایت کمک می کند. این به ویژه در صورتی مفید است که اتصال قبلاً قطع شده باشد و باعث مشکلات موقت صفحه شود. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله 1: به نوار منوی مرورگر وب خود بروید.

مرحله 2: در اینجا، روی نماد Reload کلیک کنید.

توجه: اگر از برنامه آمازون در تلفن هوشمند خود استفاده می کنید، برنامه را ببندید و دوباره باز کنید.

پس از اتمام بارگذاری مجدد صفحه، روی محصول مربوطه کلیک کنید و سعی کنید مراحل پرداخت سفارش را تکمیل کنید.

 

  1. ابعاد بسته را بررسی کنید

اگر بسته‌ای که سفارش می‌دهید خیلی بزرگ یا حجیم است، ممکن است شرایط حمل و نقل برای مکان‌های خاص را برآورده نکند. وقتی این اتفاق می‌افتد، آمازون نمی‌تواند محصول را با وجود در دسترس بودن آن تحویل دهد.

برای بررسی اینکه آیا این مورد است، به توضیحات محصول انتخابی خود بروید و ابعاد بسته را بررسی کنید. اگر آنها بیش از الزامات تعیین شده باشند، ممکن است نتوانید سفارش را ثبت کنید.

 

  1. سعی کنید به دنبال یک فروشنده متفاوت بروید

برخی از محصولات نیز ممکن است با فروشندگان مختلف در دسترس باشند. این بدان معناست که اگر فروشنده انتخاب شده فعلی شما نتواند به محل شما تحویل دهد، ممکن است فروشنده دیگر بتواند این کار را انجام دهد. بنابراین، اگر نمی توانید محصول خاصی را سفارش دهید، سعی کنید آن را از فروشنده دیگری در لیست سفارش دهید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله 1: آمازون را باز کنید و به صفحه محصول مربوطه بروید.

مرحله 2: در اینجا، روی فروشنده موجود از لیست کلیک کنید.

پس از انتخاب فروشنده و افزودن محصول به سبد خرید، اقدام به بررسی و ثبت سفارش کنید.

  1. لیست های مختلف را برای یک محصول پیدا کنید

همه محصولات امکان سفارش از فروشندگان مختلف را ندارند. در این مورد، می توانید از نوار جستجو در آمازون استفاده کنید و به دنبال لیست های مختلف از همان محصول باشید. اطمینان حاصل کنید که مشخصات محصول، نام، شماره محصول و غیره مشابه محصول اولیه است. پس از یافتن، سعی کنید سفارش خود را ثبت کنید تا ببینید آیا این روش کار می کند یا خیر.

 

8.با پشتیبانی آمازون تماس بگیرید

اگر حتی پس از امتحان تمام روش‌های بالا، همچنان با خطای آمازون «نمی‌توان به مکان شما ارسال شود» دریافت کردید، با تیم خدمات مشتری آمازون تماس بگیرید. برای انجام این کار، می‌توانید با آن‌ها چت کنید یا از آن‌ها درخواست تماس بگیرید. برای حل سریع مشکل خود را با جزئیات شرح دهید.

 

سوالات متداول در مورد خطای  This Item Cannot Be Shipped

  1. آیا حتی پس از ثبت سفارش می توانید آدرس خود را در آمازون تغییر دهید؟

اگر سفارش شما هنوز ارسال نشده است، امکان تغییر آدرس تحویل وجود دارد. با این حال، این گزینه ممکن است به صلاحدید آمازون برای سفارشات خاص در دسترس نباشد.

 

  1. آیا تغییر رنگ محصول می تواند به تحویل محصول از آمازون کمک کند؟

گاهی ممکن است محصول انتخابی در نزدیکترین انبار موجود نباشد یا برای ارسال به محل شما موجود نباشد. در این مورد، تغییر رنگ محصول ممکن است کمک کند اگر رنگ های جایگزین برای حمل و نقل موجود باشد. با این حال، این فقط برای محصولاتی کار می کند که دارای گزینه های رنگی متناوب هستند.

 

سخن پایانی

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا متوجه شوید که چرا خطای آمازون « This Item Cannot Be Shipped » دریافت می‌کنید و چگونه می‌توانید آن را حل کنید. علاوه بر این، اگر دیگر به محصولی از سفارش‌های فعلی خود نیاز ندارید، می‌توانید سفارش خود را در آمازون لغو کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

به این پست امتیاز بدید