گفته می شود که Honor در حال کار بر روی معرفی چند گوشی هوشمند جدید در چین تا پایان سال جاری است. این مدل‌های آینده شامل Honor Play 8T Pro، Honor X50 GT، Honor 100 GT، Honor 100 و 100 Pro می‌شوند.

در این میان، به نظر می‌رسد X50 GT یکی از اولین‌هایی باشد که وارد بازار چین خواهد شد. افشای اطلاعات اخیر جزئیاتی از طراحی و بخشی از مشخصات X50 GT فاش کرده است. اکنون، یک فروشنده چینی با فهرستی زودهنگام از تلفن معرفی نشده در JD.com مواجه شد.

طبق لیست JD، آنر X50 GT با صفحه نمایش 6.81 اینچی وارد بازار خواهد شد. در لیست ذکر نشده که آیا دستگاه دارای پنل LCD یا OLED خواهد بود. رزولوشن صفحه نمایش FHD+ یا  2388 در 1080 پیکسل خواهد بود.

در بخش سخت افزاری، دستگاه دارای چیپست قدیمی تر اسنپدراگون 888، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این باتری از نوع 4800 میلی آمپر ساعتی بوده و پیدا نیست چه سرعت شارژی دارد.

این لیست همچنین نشان می دهد که Honor X50 GT دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی و یک دوربین 50 مگاپیکسلی در عقب است. این لیست حتی می‌گوید که قیمت دستگاه 1898 یوان (259 دلار) خواهد بود که چیزی جز قیمت نگهدارنده نیست. در اوایل این ماه، یک منبع آگاه فاش کرد که یک گوشی جدید سری آنر X50، که به نظر می‌رسد X50 GT باشد، از طراحی شبیه آنر X50 برخوردار بوده، در حالی که طراحی عقب آن شبیه Mate X5 است.

در نتیجه، این نشان می‌دهد که X50 GT از صفحه نمایش OLED بهره می‌برد که نشان‌دهنده بهبودی است زیرا X40 GT از سال گذشته دارای صفحه نمایش LCD بود. این دستگاه ممکن است تا پایان ماه جاری یا اوایل نوامبر به طور رسمی عرضه شود.

آنر X50 GT با طراحی جذاب

در دیگر خبرها پس از عرضه سری آنر پلی 7T در اوایل سال جاری و آنر پلی 8 در ماه جولای، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه سری آنر پلی 8T طی این سه ماهه است. آنر Play 8T Pro در پایگاه داده TENAA چین رویت شد و برخی از جزئیات کلیدی آن نیز بدست آمده است.

گوشی های میان رده جدید Honor دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی نمایشگر 90 هرتز هستند. این مشخصات با Honor Play 7T Pro یکسان است. علاوه بر این، یک چیپست هشت هسته ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز هم برای این چیپست رویت شد. برخلاف مدل قبلی، این گوشی هوشمند در چهار پیکربندی مختلف رم و فضای ذخیره سازی 6/8/12/16 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت/1 ترابایت ذخیره سازی در دسترس خواهد بود.

در بخش دوربین، ماژول دوربین دوگانه عقب با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی همراه می شود. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برای  تماس ویدیویی وجود دارد. لیست TENAA وجود باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 35 واتی را نیز تایید می کند. از نظر ظرفیت، آنر حجم باتری را افزایش داد اما سرعت شارژ را در مقایسه با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی Honor Play 7T Pro و پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی کاهش داد.

گوشی جدید با رابط کاربری Magic OS 7.2 مبتنی بر اندروید 13 عرضه خواهد شد. انتظار می رود اواخر این ماه در چین به فروش برسد. علاوه بر این، این می تواند نوعی ریبرند از اسمارت فون قدیمی آنر باشد زیرا Honor Play 7T Pro نیز نسخه ریبرند شده Honor X40i بوده که در جولای 2022 عرضه شد. در اخباری دیگر آنر پیشتر یک دستگاه تاشو جدید را در چین عرضه کرد. این کیف پول Honor V است که در اوایل ماه جاری طی IFA برلین رونمایی شد. همانطور که از نام آن پیداست، این یک محصول مد محور است که به معنای واقعی کلمه می تواند مانند یک کیف پول باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید