در اوایل این ماه، Redmi رویدادی را در چین برگزار خواهد کرد تا جزئیات کلیدی Redmi K60 Ultra را تأیید کند، دستگاهی که قرار است 14 آگوست رونمایی شود. در همین رویداد همچنین شاهد ورود دستگاه های دیگری مانند Xiaomi MIX Fold خواهیم بود. همچنین باید به تبلت پد 6 مکس، می بند 8 پرو و ردمی کی 60 اولترا اشاره کرد. امروز، این برند چند پوستر برای افشای طراحی K60 Ultra و همچنین تایید برخی از ویژگی های آن منتشر کرد.

همانطور که در پوستر زیر مشاهده می شود، Redmi K60 Ultra در دو رنگ مشکی و فیروزه ای عرضه خواهد شد. بدنه عقب دارای دوربین سه گانه است که دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. در حالی که این شرکت هنوز طراحی جلو گوشی را فاش نکرده، گمان می‌رود که دارای صفحه‌نمایش تخت با حفره دوربین در وسط باشد.

در مورد صفحه نمایش، این برند پیشتر تأیید کرده است که پنل OLED آن وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه می دهد. برای مشاهده بهتر و تجربه گیمینگ، صفحه نمایش با پردازنده بصری PixelWorks X7 همراه خواهد شد. در بخش سخت افزاری، K60 Ultra دارای چیپست Dimensity 9200 Plus است. این چیپ با حداکثر 24 گیگابایت رم LDDR5x و حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 همراه خواهد بود. این شرکت قبلاً تأیید کرده بود که K60 Ultra به امتیاز بنچمارک چشمگیر 1774714 امتیاز در AnTuTu دست یافته است.

طبق گواهی 3C دستگاه، K60 Ultra شارژ سریع 120 واتی را ارائه می دهد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

گوشی Redmi K60 Ultra با طراحی جذاب

در اخباری مرتبط Redmi Note محبوب‌ترین گوشی هوشمند شیائومی است. این سری در چند نسل گذشته پیشرفت زیادی کرده و در واقع، به جای بخش بودجه محور، در بخش میان رده قرار می گیرد. اگرچه آنها اکنون تقریباً دو برابر قیمت قبلی خود هستند، اما دارای ویژگی هایی هستند که با قیمت آنها مطابقت دارند. به گفته یک افشاگر قابل اعتماد، اکنون گفته می شود که این گوشی ها حتی بهتر شده اند.

با توجه به گفته Digital Chat Station، نسل بعدی Redmi Note در نیمه دوم سال 2023 عرضه خواهد شد. اگرچه او نامی را ذکر نمی کند، احتمالا Redmi Note 13 نام خواهد داشت. او می گوید که ردمی نوت های آینده با یک صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED تخت با حفره دوربین در وسط نمایشگر عرضه خواهند شد. پنل منعطف فاقد براکت‌های پلاستیکی مانند گوشی‌های هوشمند درجه یک خواهد بود و حاشیه‌های حداقلی در چهار طرف خواهد داشت.

با توجه به توضیحات، سری Redmi Note 13 نمایشگر عالی Redmi Note 12 Turbo را حفظ خواهد کرد که توسط Poco F5 خارج از چین عرضه می شود. برای ناآگاهان، این گوشی احتمالاً در حال حاضر کمترین حاشیه نمایشگر را در گوشی های هوشمند میان رده دارد. متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که Digital Chat Station تاکنون به اشتراک گذاشته است. انتظار داریم او در روزهای آینده جزئیات بیشتری را فاش کند. سری Redmi Note 12 در اواخر اکتبر در چین عرضه شد. از این رو، سری آتی Redmi Note 13 نیز ممکن است در همان زمان عرضه شود. ممکن است در اوایل سال 2024 در بازارهای بین المللی رسمی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید