اتاق ایران و آلمان مانند سال های گذشته از استارت آپ های ایرانی برای شرکت در استارت آپ تور دعوت کرد! آلمان دعوت شده است. طی این پروژه که Nexgen نام دارد و پس از ارائه آموزش های لازم، 5 استارتاپ ایرانی برای شرکت در این رویداد معرفی خواهند شد.

هفتمین تور استارت آپی آلمان در راه است و استارت آپ های ایرانی فرصتی برای شرکت در یک رویداد بزرگ بین المللی دارند. رویدادی که می تواند تجربه، آموزش مختصات جهانی و گسترش شبکه بین المللی را برای این گونه شرکت ها به ارمغان بیاورد.

اتاق های بازرگانی خارجی آلمان موظفند هر سال بهترین استارت آپ ها را برای هر کشور انتخاب کنند. اتاق ایران و آلمان نیز مانند سال های قبل در طول پروژه Nexgenبهترین های ایران را انتخاب خواهد کرد. این فرآیند انتخاب چند ماهه شامل فراخوان، ثبت نام، غربالگری، داوری و مشاوره است. این اتاق از ابتدا تا انتها در کنار بهترین استارتاپ های ایران خواهد بود.

این رویداد در تاریخ 4 تا 6 می 1403 در آلمان برگزار می شود که شامل ارائه هایی از شرکت های نوپا و یک مسابقه معکوس با حضور سرمایه گذاران آلمانی است.

انتخاب 5 استارت آپ برای شرکت در Start.up! تور آلمان

مجموعه هایی که کمتر از 10 سال از عمر آنها می گذرد و در هر یک از حوزه های ‘فناوری سبز’، ‘راه حل های صنعتی’ و ‘علوم زندگی’ فعال هستند، می توانند برای شرکت در این رویداد بزرگ اقدام کنند.

برای ثبت نام در Start.up! تور آلمان تا 10 آگوست 1402 در دسترس است. پس از ثبت نام، داوران Nexgen تمام جزئیات راه اندازی نامزد را بررسی می کنند. اگر گروه متقاضی به هر دلیلی واجد شرایط شرکت در رویداد نباشند، در صورت امکان برای رفع مشکل با آنها تماس گرفته می شود.

سپس استارت‌آپ‌هایی که الزامات رویداد را برآورده می‌کنند، برای رتبه‌بندی مورد بررسی قرار می‌گیرند. به دنبال آن یک دوره آموزشی با محتوای مرتبط برای استارت آپ ها برگزار می شود. همچنین رویداد ویترینی برای 15 استارت آپ برتر برگزار می شود تا استارت آپ ها بتوانند خود را به سرمایه گذاران اکوسیستم استارت آپی ایران معرفی کنند.

این 15 استارت آپ توسط داوران دمودی مورد ارزیابی قرار می گیرند و پنج استارتاپ برتر در تور استارتاپ آلمان معرفی می شوند.

آشنایی با تور راه اندازی آلمان

استارتاپ آلمان رویدادی سالانه است که توسط اتحادیه اتاق‌های بازرگانی و صنایع آلمان (DIHK)، اتاق‌های بازرگانی خارجی آلمان (AHK)، شامل اتاق‌های بازرگانی و صنعت آلمان و ایران، و اتاق‌های بازرگانی محلی آلمان در ایالت نوردراین-وستفالن، منطقه روهر، دوسلدورف و کلن. وزارت اقتصاد، صنعت، آب و هوا و انرژی نوردراین-وستفالن و آژانس تجارت و سرمایه گذاری NRW و بانک NRW نیز در این رویداد شریک هستند.

در این رویداد سالانه، استارت‌آپ‌ها این فرصت را دارند تا با استانداردهای بین‌المللی آشنا شوند، با استارت‌آپ‌های سراسر جهان آشنا شوند، ایده‌های جدید و به‌روز را بیاموزند، با استارت‌آپ‌های موفق تعامل داشته باشند و مهم‌تر از همه، فرصتی برای یافتن شریک تجاری و سرمایه‌گذار برای شروع خود به دست آورند. بالا برای افزایش