منوی استارت ویندوز 11 دارای ویژگی های بالقوه زیادی است که هنوز به طور کامل مورد استفاده قرار نگرفته اند. اخیراً یکی از کارمندان سابق مایکروسافت عملکرد منوی استارت را بسیار ناکارآمد توصیف کرد که باعث واکنش شدید مایکروسافت شد. اکنون با شروع اجرای تبلیغات در ویندوز 11 بتا، توسعه دیگری در این منوی جنجالی صورت گرفته است.

طبق وب سایت رسمی Windows Insider، نسخه پیش نمایش ویندوز 11 نسخه 22635.3495 موجود است. مایکروسافت لیستی از تمام تغییرات را در وب سایت خود منتشر می کند.

ردموند به طور خاص از کلمه تبلیغات استفاده نمی کند. در عوض، آنها از اصطلاح «پیشنهادها» برای نرم افزارهای مرتبط استفاده می کنند که به راحتی می توانید در فروشگاه مایکروسافت پیدا کنید.

اگر نمی‌خواهید پیشنهادات را دریافت کنید، سازنده ویندوز نحوه حذف آنها را توضیح داده است: «می‌توانید این کار را با رفتن به تنظیمات > شخصی‌سازی > «نمایش پیشنهادات، تبلیغات و موارد دیگر» را راه‌اندازی و غیرفعال کنید. خاموش شد

به‌روزرسانی جدید ویندوز 11 بتا به شما امکان می‌دهد آنچه را که با Windows Spotlight می‌بینید، که به‌طور خودکار پس‌زمینه دسکتاپ را انتخاب می‌کند، شخصی‌سازی کنید.

اگر Copilot را دوست دارید؛ اما اگر از گیرکردن آن در گوشه صفحه ناراحت هستید، در نسخه جدید می توانید حرامزاده را از نوار کناری جدا کرده و در یک پنجره مستقل قرار دهید.

علاوه بر این، مایکروسافت اعلام کرد که دستیار هوش مصنوعی Copilot با پیشرفت‌های دیگری در زیر پوست همراه است. اما او جزئیات بیشتری ارائه نکرد.